جــامعــة طنطــا
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى جامعه طنطا اذا كنت عضو غير مسجل نتمنى منك التسجيل والمشاركه فى المنتدى اما اذا كنت مسجل فتفضل بالدخول

مع تحيات / ادارة المنتدى
جــامعــة طنطــا
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى جامعه طنطا اذا كنت عضو غير مسجل نتمنى منك التسجيل والمشاركه فى المنتدى اما اذا كنت مسجل فتفضل بالدخول

مع تحيات / ادارة المنتدى
جــامعــة طنطــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جــامعــة طنطــا

منتـــــــــــــــدى اســـــــــــــــــــــلامى علمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولجروب جامعه طنطا fb
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
محرك بحث جامعه طنطا
بحث مخصص
اخبر صديقك عن موقعنا
المواضيع الأخيرة
» Mobile applications developer (Urgently required
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 27, 2012 7:29 pm من طرف Muhammed Badr

» محاضره 1 animal taxonomy حيوان فرقه اولى
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 09, 2011 11:55 pm من طرف Almashad

» أريد المقدرة على تدريس الرياضيات بالإنجليزية
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 10:44 pm من طرف foton

» عارف تقول ايه للى جرحك ؟؟؟
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأربعاء يونيو 01, 2011 8:18 pm من طرف sun shine

» لعبه الاهلى والزمالك
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد مارس 06, 2011 4:05 pm من طرف عاشق سراب

» مراجعات مجانيه لكل الكليات جامعه طنطا والمنصوره وكفر الشيخ
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالخميس ديسمبر 02, 2010 1:32 pm من طرف عبقرينو

» الدنيـا يا نـاس مش سـاقية ... !!
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 11, 2010 11:41 pm من طرف sun shine

» الى طلبة كلية التربية جميع الشعب
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 12:45 am من طرف sun shine

» مفااااااااااااااااااجأة لكل الناس
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالجمعة يوليو 09, 2010 10:34 pm من طرف دكتور حازم

» مفااااااااااااااااااجأة لكل الناس
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالجمعة يوليو 09, 2010 10:33 pm من طرف دكتور حازم

» طلب مساعدة عاجلة
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالجمعة يوليو 02, 2010 11:51 pm من طرف محمد احمد الغزاوي

» اول مره على المنتدى؟
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالإثنين يونيو 14, 2010 2:37 pm من طرف كنده

كليات جامعه طنطا
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Ir0nMaN
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 I_vote_rcapعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 I_voting_barعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 I_vote_lcap 
Dr:Ahmed Megahed
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 I_vote_rcapعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 I_voting_barعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 I_vote_lcap 
comeback
fokkak menny
sun shine
MR bad guy
الكوتش
moonhell
احمدغريب
محمد عبد القوى
سحابة الكلمات الدلالية
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو mos3fer2013 فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 4743 مساهمة في هذا المنتدى في 695 موضوع
عدد زوار الموقع

.: عدد زوار المنتدى :.

المتواجدون بأعلام دولهم

على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف

himo
احمدغريب
سلمان الفارسى
الكوتش
sun shine
moonhell
Ir0nMaN
comeback
fokkak menny
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 10 ... 17, 18, 19  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
المدير العام
المدير العام

ذكر عدد الرسائل : 731
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات

على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Empty
مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 12:09 am

khaled كتب:
ابو حميد ايه اكثر حاجه تضيقك
**والله ممكن تكون الخيانه و الكذب و الغباء و ساعات الغشوميه

المدير العام
المدير العام

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 12:15 am

MR bad guy كتب:
مجاهد اقولي بصراحة انت عمرك نافقت مع حد؟
**لو المجامله هنعتبرها نفاق يبقى اه غير كده لا

اية اكتر صفة تحبها في القدامك من( كلا الجنسين)؟
**اللباقه و حسن التصرف و حسن الظن و الصراحه و الصدق

انت لو بقيت معيد في الكلية هتعمل اية ,هاتتجة للفلوس ككرسات ولا هتهتم بمسقبلك المهني وتاخد الماجيستير والدكتوراة؟
**والله يا حامد انا نفسى ابقى معيد او دكتور فى الكليه مش عشان مستوى مادى و لا حتى اجتماعى انا نفسى ابقى كده عشان احاول افيد و اقدم اى حاجه سواء للعلم او للمسلمين
المدير العام
المدير العام

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 12:47 am

IR0NMAN كتب:
يلا بقى كام سؤال لعمو احمد على الماشى

- تتوقع ايه لنفسك فى الترم ده ؟
**ربنا يستر يا ناصر ادينا بنحاول نجمع اهوه على يدك و يد خالد
- تتوقع ايه ل :-

خالد :- والله انا بتمناله من كل قلبى انه ربنا يكرمه و يجيب امتياز و بأذن الله هيجبها

ابراهيم يونس:- ربنا يستر بس و يسيبه من النت عشان يعدى الترم ده حامد:- حامد شخصيه بتحب المذاكره و ربنا يقويه اكتر و اكتر
احمد ناصر :- يييييييييييييييييي لالالا انا عارف انك بأذن الله انتا و الواد هيما قاعدين قاعدين بس فى الفاتره الاخيره بتشد اهوه و ربنا يوفق

ساعات باحس يا مجاهد ان شخصيتك بتغير اما تضايق من حد او حد يعمل معاك حركة ندالة وطبعا بتضايق على حد مالوش ذنب فليه كده ؟
**طبيعى جدا انتا عايزنى اكون فى حالتى الطبيعيه اما اكون متضايق من واحد انا كده ابقى اما سيكوا او منافق والحمد لله مش كده ولا كده
ايه رايك فى شرب السجاير واللى بيشربوها ؟
**والله انا مش مع السجاير ولا علا اللى بيشربوها بس انا عارف و كلنا متأكدين ان الاسجاير ضاره بس برضه لسه موجوده يبقى مفيش راي حيأسر فيها امتى اخر مرة اخدت فلوس من ورا يور فازر ؟
**عمرى والله ماحصلت ولا مره والحمد لله
اوصف نفسك فى خمس سطور ؟
**طويل الى حد ما يعنى جسمى مليان بحب اهزر فى وقت الهزار و ده اغلب الاحيان بيبقى قليل بحب التفائل بس مش عارف اطبقه بموت من الظلمه بحب السماء مع البحر بتجنن لكا اشوف الجمال بكره المزايده فيه بحب الفلوس اهره الغنى الفاحش بعشق الله و مع ذلك بغضبه بحب سيدنا و رسولنا محمد و مع ذلك مش ماشى على السنه بحب الضحك الهادى و الحزن المكتوم و البحث عن الاشياء الخياليه فى غير و قتها كالحب و بعشق كل صدق و اكره طعم كل كذب او مجامله بس
لو قالولك هنغير اسمك هتختار اسم ايه ؟ مع العلم ان الاسم هيتغير شاملا اسم الاب والعيلة
**ممكن شمس الدين سيف المهدى
حاسس شخصيتك ايه ؟
**مش فاهم السؤال وضح اكتر لو سمحت

ايه رايك فى ال BMW اللى ركنت فى الكلية ؟
**جامده مووووووووووووووووت بس اوعى تقول لحد على المكان بقى

بص عايزك تتكلم عن كل شخصية من الاتيين فى كام سطر كده

gam3ettanta :- يونس جامد فى الكمبيوتر و النت بس ده بيخليه يهمل المذاكره هوه طيب و بيحب اصحابه و بيخلصلهم بس ساعات تحس انه عيل اوى او بيحاول يخبى دور الراجل بداخله بس فى من الاخر اعز اصحابى اللى مش حينفع افرط فيهم
khaled:- خللود ده بجد حبيب قلبى من بعض الناس اللى بمجرد تاملى معاه حطيته فى حته خاصه جوه قلبى بجد بحترم جدا هدوئه و شقوته فى نفس الوقت و غير كده بلديات برضه
MR bad guy :- حامد شخصيه طيبه من الداخل اوى هوه ممكن يكون فيه بعض الصفات اللى تزعل الناس منه بس على كل حال اكيد اكيد هوه مبيقصدش كده بدليل انه بيروق بسرعه جدا هوه طبعا نرفوز اوى بس بحب اوى فيه النرفزه دى
comeback :- بص يا سيدى شخصيه بجد حلوه اوى يعنى اول ما عرفناها كانت ( من غير فهم غلط) بتجر شكل مع اى حد و زى ما بيقولوا ما محبه لا بعد عداوه هيه موصلتش عداوه بس لما عرفتها عرفت انها شخصيه طيبه جدا جدا الى اقصى الحدود و وفيه جدا لاحصبها و لاخوها عمرو اللى سافر و الاهلها كلهم و تتحمل المسؤوليه بكل حوافزها
sun shine:- لالالا دى بقى مينفعش اوصفهالك بأى كلام دى يبنى اختى اللى معرفش اقول عنها الاى كلمه وحده ربنا يخليكى و يحافظ عليكى بجد انسانه بكل ما تحمل الكلمه من معنى و طيبه من كل القلب و محبه للحياه تقبل عليها بتفائل و وفيه الاهلها و اصحبها وا للى تعرفهم كلهم و لها كل التحيات منى
سلمان الفارسى :- احمد بقى بص شخصيته انا مش عارف افهمها لحد دلوقتى و ده ممكن اللى بيخلينى مبعرفش اتعامل معاه لحد دلوقتى و بالمناسبه دى حاجه خاصه و نادره جدا انك تلقينى بتعامل مع حد من غير ما افهمه و ده بيدل على انه طيب اوى عشان لو مكنش كده عمرى ما كنت حستريحه كده و بجد انا بتشرف ان ليه صاحب كده من قسم الجلوجيا
himo :- واد يا هيما لو قرأه الحاجه دى ابقى اشكرنى بقى عشان انا حسردك( قصدى حشرفك يعنى) اولا انسان طيب اوى و بجد ساعات بحس انه مش مفهوم بس برضه طيب و بحبه من قلبى
IR0NMAN:- بلاش احسن ما نزعل خلينا اصحاب احس لالالا طبعا ناصوره ده بقى ممكن تقول اخويا الصغير يعن بسيبه يدلع بس عليا عشان يفرح شويه بس بحس انه من جواه شخص طيب اوى اوى اوى و بجد هوه و يونش و حاليا خللود هوه اكتر اصحابى و هوه اللى ممكن تلقيه معاه سرى و ....... حجات كتيره اوى معرفش اكتبها يعنى بحسها بس
سلام بقى دلوقتى على بال ا اجهز الدفعة الجاية

Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

ذكر عدد الرسائل : 906
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 12:56 am

ايه يا عم الاجابات الصاروخية دى بجد انت واد تمام وسلام
https://gam3ettanta.ahlamontada.com
comeback
مشرف
مشرف
comeback

انثى عدد الرسائل : 723

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 5:25 pm

اقتباس :
comeback :- بص يا سيدى شخصيه بجد حلوه اوى يعنى اول ما عرفناها كانت ( من غير فهم غلط) بتجر شكل مع اى حد و زى ما بيقولوا ما محبه لا بعد عداوه هيه موصلتش عداوه بس لما عرفتها عرفت انها شخصيه طيبه جدا جدا الى اقصى الحدود و وفيه جدا لاحصبها و لاخوها عمرو اللى سافر و الاهلها كلهم و تتحمل المسؤوليه بكل حوافزها
بأه انا كنت بجر شكل مع اى حد هموتك من الضرب ده هو ناصر اللى دخل فيا شمال اول ما دخل المنتدى ومره ولا اتنين قصدى تلاته كده مع يونس هههه خاف على نفسك بأه انت اللى عليك الدور Very Happy

وبعدين انت عرفت منين ان اخويا مسافر انا ماقلتش على المنتدى scratch على العموم هو لسه ماسفرش
مع خالص احترامى لرأيك الجميل ده
sdddd
المدير العام
المدير العام

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 7:01 am

انتى تأمرى بس دى كده معلومات غلط خالص من المصدر المهم اسف

يا جماعه خالد كده اللى حيقعد على الكرسى فياريت نفضيله مكان حلو كده و مقطقط عشان ندلعه شويه
khaled
عضو فعال
عضو فعال
khaled

ذكر عدد الرسائل : 73
العمل/الترفيه : كليه علوم طنطا
البلد : طنطا

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 4:27 pm

مشكور يادكتور
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 6:56 pm

اهلا بك اخى خالد فى بلدك الثانى

يلا كام سؤال كده

اسمك بالكامل ؟

محل الاقامة ؟

رقم البطاقة ؟

مزاجك ؟.

اوصف نفسك فى ما لا يقل على خمسة اسطر ؟

ايه رايك فى الشخصيات دى فى الفترة الصغيرة اللى قضيتها معانا فى المنتدى :

احمد مجاهد :

ابراهيم يونس :

احمد ناصر :

comeback :

sunshine :

حامد حبيب قلبك والعضو ده بالذات عايز تعمل فيه ايه

يلا سلام دلوقتى عشان ما اتعبكش

EL_Brence
عضو جديد
عضو جديد

ذكر عدد الرسائل : 19
العمل/الترفيه : professure
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 7:38 pm

بجد الفكرة دي روعة يا دكتور احمد ,
تسحملي يا khaledاسالك كام سوال علي الماشي
1انت اية اكتر حاجة بتحبها؟
انت اية اكتر حاجة بتكرهها؟ انت حاسس ان .هم ميزة فيك اية؟
4.ايه الهدف اللي انت عايش علشانة؟
5.مين اغلي حد في حايتك؟ اية مواصفات البنت اللي ممكن تنجذب اليها؟
khaled
عضو فعال
عضو فعال
khaled

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 9:31 pm

ناصر حبيبى عايز يعرف بطقتى الشخصيه كانه اول مره يشوفنى انا خالد السحيمى بلدى السنطه اما رقم البطاقه مش فاضى اما عن مزاجى روقان اما عن رايى فى ناصر ندل ابراهيم جدع مجاهد دكتور اما عن كام باك وصن شاين قمه الاحترام على حد تعاملاتى اما حامد بجد جدع بس عايز شويه اندماج اما انا انسان بسيط اتطلع لمستقبل مشرق على ايدى شباب العلوم ان شاء الله
khaled
عضو فعال
عضو فعال
khaled

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 9:38 pm

اكثر حاجه بحبها الحب واكثر حاجه اكرها الخيانه اهم ميزه فيا الصداقه عايش للبلد اغلى حد فى حياتى ولدى مواصفات البنت الاخلاص
comeback
مشرف
مشرف
comeback

انثى عدد الرسائل : 723

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 10:15 pm

اهلا اهلا خالد باشا ........انا عارفه ان الامتحانات قربت وفيه مذاكره وكده فهيكون اسبوع خفيف ماتقلقش
بس ليه رجاء .....اجاباتك المرصوصه ورا بعضها دى صعبه جدااااااا ياريت تعمل اقتباس للاسئله وتجاوبها او حتى جاوب كل سؤال فى سطر او جاوب براحتك وخلاص عادى يعنى Very Happy

1- ايه اللى اتغير فى حياتك بعد ما دخلت الكليه يعنى قولنا كام حاجه كده Question

2- ايه اللى خلاك تسجل فى المنتدى Question او بصيغه تانيه : انت سجلت عشان اصحابك قالولك عليه ولا دخلت وعجبك فسجلت Question

3- ايه اكتر حاجه بتحبها واكتر حاجه بتكرهها فى كونك ولد Question

4- حاسس انك عايش حياه مستقره ولا لسه مش متظبطه معاك Question

5- مزاجك ايه وانت بترد على الاسئله دلوقتى فى اللحظه دى على السؤال Question

JSGW
khaled
عضو فعال
عضو فعال
khaled

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالسبت أبريل 04, 2009 10:28 pm

اتغير فى حياتى انى عرفت اصحاب بجد جميله زيكم كده
هو ابراهيم قالى عليه بس بجد عجبنى
اكثر حاجه احبها القى حد يخاف عليا واخاف غليه
لا لسه الحياه مش مستقره
مزاجى رايق
وشكرا للمرور يا كام باك
EL_Brence
عضو جديد
عضو جديد

ذكر عدد الرسائل : 19
العمل/الترفيه : professure
البلد : egypt

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 6:53 am

استلم يا معلم(معلش انا خت عليك بسرعة)خد الشوية دول
1.انت في كلية اية؟
2.عندك كام سنة؟
3.اية اخبار الكلية معاك؟
4.لو في حد بيضليقك هتعمل معاة اية؟
5.انت شايف مستقبلك عامل ازاي؟
6.مين اكتر صاحب انت بتحبة في المنتدي دة؟
7.اية علاقتك باصدقاء السوء, تعرف حد منهم.من صاحب ليك؟
8.انا عايزك توصفلي نفسك من الالف للياء؟
9.مين اكتر واحد في المنتدي انت ما بتحبهوش؟
10.اية مدي علاقتك بالجنس الاخر؟
سلام مع اللقاء مع الدفعة الجاية
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 8:44 pm

باه انا ندل يا خالد ماشى اما اشوفك يا كلب
khaled
عضو فعال
عضو فعال
khaled

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 9:06 pm

EL_Brence كتب:
استلم يا معلم(معلش انا خت عليك بسرعة)خد الشوية دول
1.انت في كلية اية؟
انا ياسيدى كليه علوم
2.عندك كام سنة؟
18
3.اية اخبار الكلية معاك؟
الحمد لله
4.لو في حد بيضليقك هتعمل معاة اية؟
5.انت شايف مستقبلك عامل ازاي؟
فل ان شاء الله
6.مين اكتر صاحب انت بتحبة في المنتدي دة؟
ناصر وكل الفى المنتدى

7.اية علاقتك باصدقاء السوء, تعرف حد منهم.من صاحب ليك؟
لا الحمد لله
8.انا عايزك توصفلي نفسك من الالف للياء؟
انسان بسيط متفائل بحبكم كلكم
9.مين اكتر واحد في المنتدي انت ما بتحبهوش؟
مفيش الحمد لله
10.اية مدي علاقتك بالجنس الاخر؟
عادى
سلام مع اللقاء مع الدفعة الجاية
khaled
عضو فعال
عضو فعال
khaled

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 9:08 pm

IR0NMAN كتب:
باه انا ندل يا خالد ماشى اما اشوفك يا كلب

ياااااااااااااه دا انت حبيبى ياناصر حب نار
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 9:11 pm

من ايام الجيزة صح
khaled
عضو فعال
عضو فعال
khaled

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 9:22 pm

مش بقول حبيبى
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 9:28 pm

مواصفات فتاة احلامك يا عم خلود زى ما الكتاب بيقول بص كل حاجة كل حاجة وانت عارف ايه ؟
khaled
عضو فعال
عضو فعال
khaled

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 9:33 pm

IR0NMAN كتب:
مواصفات فتاة احلامك يا عم خلود زى ما الكتاب بيقول بص كل حاجة كل حاجة وانت عارف ايه ؟

كل حاجه اولا الاحترام ثانيا عارفه لله زو قلب سليم واخر حاجه المنظر والجاه والسلطه علشان نأب على الدنيا

اظن مفيش كده
ولا ايه
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 9:39 pm

هههههههه يا حدق باقول كل المواصفات حتى لون الشعر
MR bad guy
المشرف العام
المشرف العام

ذكر عدد الرسائل : 176
العمل/الترفيه : doctor
البلد : سحيم

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالأحد أبريل 05, 2009 10:40 pm

اما انا بقي فهلففك حولين نفسك
1.انا كنت سامع انك كنت شقي اوي في العدادي ,قولنا كنت بتعمل ايةبصراحة؟
2.انا عارف ان ليك حكاية حب قديم من ايام الثانوي,احكلنا كل حاجة عنهامن اول اسمها وانت لسة بتفكر فيها ولا لا؟
3.انت كنت عارف ان في حد بينافسك علي البت بتاعتك ,اوصفلنا اية هو شعورك ساعتها؟
4.انت نفسك تتجوز مين(حدد)؟
5يعني اية علاقتك بالجنس الخر عادي؟
6.انا عارفك من واحنا صغيرين,انت فيك حاجات اتغيرت,قلنا اية هية واتغيرت لية؟
7.اية علاقتك بالسجاير(بصراحة).؟
8.انت عمرك شيشت في اي مكان.؟
9.اية الافكار اللي ات فكرت فيها ومش كويثة؟
10.انت عمرك ماعكست اي واحدة من الاعدادي لحد حالا؟
ال اللقاء في الحلقة القادمة ,ارجو ان الحلقة تنال اعجابكم
khaled
عضو فعال
عضو فعال
khaled

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 6:16 pm

IR0NMAN كتب:
هههههههه يا حدق باقول كل المواصفات حتى لون الشعر
انا مش هقول عيون ملونه وشعر اصفر ولكن عايز واحده ترضينى وتخاف عليا
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 18 Icon_minitimeالإثنين أبريل 06, 2009 6:28 pm

يا واد يا تقيل

يلاشوية اسئلة عن الاضاء بس بشرط لكل سؤال عضو واحد بس

عضو مثقف:...........

عضوسوبر:............

عضوتود ان تغير اسمه.:...........

عضو معجبك إسمه:............

عضو تحس انه شايب:............

عضوتتمني رؤيته:................

عضوتتمني ان تتضارب معه.:..........

عضوتتمني معرفه اسمه الحقيقي:..........

عضوتراااه اكثر من اخ او اخت لك.:...........

عضوتراااه لذيذ ومهضوم.:..............

عضوتشعر بانه غامض.:............

عضولاتنسي معروووف له:..........

عضوتفتقده بشده:..............

عضو تتمنى أن لايغيب عن المنتدى:............

عضو حساس جدا.:...............

عضو مزاجي :...............

عضو في قمه الطيبه.:.................

على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف
صفحة 18 من اصل 19انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 10 ... 17, 18, 19  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» بعد الامتحانات
» مغلق للتحسينات !!!