جــامعــة طنطــا
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى جامعه طنطا اذا كنت عضو غير مسجل نتمنى منك التسجيل والمشاركه فى المنتدى اما اذا كنت مسجل فتفضل بالدخول

مع تحيات / ادارة المنتدى
جــامعــة طنطــا
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى جامعه طنطا اذا كنت عضو غير مسجل نتمنى منك التسجيل والمشاركه فى المنتدى اما اذا كنت مسجل فتفضل بالدخول

مع تحيات / ادارة المنتدى
جــامعــة طنطــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جــامعــة طنطــا

منتـــــــــــــــدى اســـــــــــــــــــــلامى علمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولجروب جامعه طنطا fb
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
محرك بحث جامعه طنطا
بحث مخصص
اخبر صديقك عن موقعنا
المواضيع الأخيرة
» Mobile applications developer (Urgently required
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 27, 2012 7:29 pm من طرف Muhammed Badr

» محاضره 1 animal taxonomy حيوان فرقه اولى
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 09, 2011 11:55 pm من طرف Almashad

» أريد المقدرة على تدريس الرياضيات بالإنجليزية
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 10:44 pm من طرف foton

» عارف تقول ايه للى جرحك ؟؟؟
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء يونيو 01, 2011 8:18 pm من طرف sun shine

» لعبه الاهلى والزمالك
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأحد مارس 06, 2011 4:05 pm من طرف عاشق سراب

» مراجعات مجانيه لكل الكليات جامعه طنطا والمنصوره وكفر الشيخ
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالخميس ديسمبر 02, 2010 1:32 pm من طرف عبقرينو

» الدنيـا يا نـاس مش سـاقية ... !!
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 11, 2010 11:41 pm من طرف sun shine

» الى طلبة كلية التربية جميع الشعب
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 12:45 am من طرف sun shine

» مفااااااااااااااااااجأة لكل الناس
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالجمعة يوليو 09, 2010 10:34 pm من طرف دكتور حازم

» مفااااااااااااااااااجأة لكل الناس
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالجمعة يوليو 09, 2010 10:33 pm من طرف دكتور حازم

» طلب مساعدة عاجلة
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالجمعة يوليو 02, 2010 11:51 pm من طرف محمد احمد الغزاوي

» اول مره على المنتدى؟
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالإثنين يونيو 14, 2010 2:37 pm من طرف كنده

كليات جامعه طنطا
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Ir0nMaN
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 I_vote_rcapعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 I_voting_barعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 I_vote_lcap 
Dr:Ahmed Megahed
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 I_vote_rcapعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 I_voting_barعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 I_vote_lcap 
comeback
fokkak menny
sun shine
MR bad guy
الكوتش
moonhell
احمدغريب
محمد عبد القوى
سحابة الكلمات الدلالية
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو mos3fer2013 فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 4743 مساهمة في هذا المنتدى في 695 موضوع
عدد زوار الموقع

.: عدد زوار المنتدى :.

المتواجدون بأعلام دولهم

على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف

himo
احمدغريب
سلمان الفارسى
الكوتش
sun shine
moonhell
Ir0nMaN
comeback
fokkak menny
Dr:Ahmed Megahed
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

ذكر عدد الرسائل : 906
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى

على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Empty
مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالإثنين مارس 02, 2009 3:59 pm

لا الحمد لله ماحدش بيزعقلى لانى ما باعملش حاجة غلط
https://gam3ettanta.ahlamontada.com
comeback
مشرف
مشرف
comeback

انثى عدد الرسائل : 723

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 1:25 am

طب الحمد لله ما انا اصلا عارفه انك ملاك مابتعملش اى حاجه غلط خاااااااااااااالص Very Happy

سؤال : ايه هو يومك المفضل ووقتك المفضل فى اليوم من كام لكام وطعامك المفضل فى الفطار والغدا والعشا مطربك المفضل ومطربتك المفضله (عربى او اجنبى ) وممثلك المفضل وممثلتك المفضله (عربى واجنبى ) ولونك المفضل و برنامجك التليفزيونى المفضل واكتر فيلم عربى عجبك السنه دى واكتر فيلم اجنبى عجبك والكافيه المفضل بالنسبالك اللى بتقعدعليه مع اصحابك ولاعبك المفضل دوليا ومحليا وصاحبك المفضل والمرحله العمريه اللى انت بتحبها فى حياتك او كنت بتحب حياتك فيها............انا زهقت كفايه كده هنزلك الدفعه بتاعتك بأه cheers cheers cheers
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 7:59 pm

comeback كتب:
طب الحمد لله ما انا اصلا عارفه انك ملاك مابتعملش اى حاجه غلط خاااااااااااااالص Very Happy

سؤال : ايه هو يومك المفضل ووقتك المفضل فى اليوم من كام لكام وطعامك المفضل فى الفطار والغدا والعشا مطربك المفضل ومطربتك المفضله (عربى او اجنبى ) وممثلك المفضل وممثلتك المفضله (عربى واجنبى ) ولونك المفضل و برنامجك التليفزيونى المفضل واكتر فيلم عربى عجبك السنه دى واكتر فيلم اجنبى عجبك والكافيه المفضل بالنسبالك اللى بتقعدعليه مع اصحابك ولاعبك المفضل دوليا ومحليا وصاحبك المفضل والمرحله العمريه اللى انت بتحبها فى حياتك او كنت بتحب حياتك فيها............انا زهقت كفايه كده هنزلك الدفعه بتاعتك بأه cheers cheers cheers

يومى المفضل اكيد يوم الجمعة

اما وقتى المفضل فهو الساعة من 9 ليلا الى براحتى بقى

طعامى المفضل فى الغدا البطاطس المطبوخة والارز والفراخ

فى الفطار طبعا زى اى بنى ادم مصرى فول وطعمية

فى العشاء يعنى رومى وبسطرمة تصدقى جعت

مطربى المفضل / الاستاذ الفنان تامر حسنى

مطربتى المفضلة / سميرة سعيد

ممثلى المفضل / محمد هنيدى

ممثلتى المفضلة / نيلى كريم

لونى المفضل / الاحمر

برنامجى المفضل / انا والحياة وكلام كبير جدا على قناة الحياة

اكتر فيلم عجبنى السنة دى / رمضان مبروك ابو العلمين حمودة

اكتر فيلم اجنبى عجبنى / misson imposible3

الكافيه / كتير يعنى مثلا الفراعنة وركن الملوك والكيت كات طبعا ماتعرفوش حاجة عن الكافتيريات دى وفى طنطا كافيه عند كلية الطب

لاعبى المفضل محليا / محمد ابو تريكة دوليا / عمرو زكى وزيدان واكيد كريستسانو رونالدو

صاحبى المفضل الايام دى بعد الكلية الجامعة ومجاهد وسلمان وبتنجان

المرحلة العمرية اللى احبها / الثانوية العامة جامدة جدا

هل من مزيد هههه هههه هههه هههه هههه
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 9:11 pm

ironman كتب:

طبعا فى مزيد ........يلا نقنق فى دول مؤقتا::::::::::::::-

1. شخص مستعد أن تضحي بحياتك من أجله ؟

2. شخص تحبه ولكن ليس لدرجة أن تضحي بحياتك من أجله ؟

3. شخص تتمنى خنقه أو حرقه أو إخفاؤه من الوجود ؟

4. شخص تكرهه ولكن ليس لدرجة أن تتمنى خنقه أو حرقه أو إخفاؤه من الوجود ؟

5. شخص أسدى لك معروفاً لا ينسى ؟

6. شخص تسبب في إحراجك ؟

7. شخص من الماضي ترك أثراً لن يمحى في حياتك ؟

8. شخص تسبب لك في مشكلة كبيرة ؟

9. شخص تتمنى أن يرجع بك الزمان لتصحح خطا ارتكبته في حقه ؟

10. شخص حدثت بينك وبينه قطيعة بسبب سوء تفاهم غير مقصود ؟

ايه رايك :

فى زملائك المديرين و المشرفين كلهم ولو حابب تقول رأيك فى بعض الاعضاء
طبعا تمسكهم واحد واحد وتحلل براحتك وانا سمعت رايك فيه خلاص thnxx

comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 10:09 pm

ايه ده هو لسه ما فيش اجابات توتو مسافره وانا عايزة اتسلى واسأل اسأله تانيه
عايزه إجابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات bounce
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 10:15 pm

comeback كتب:
ironman كتب:

طبعا فى مزيد ........يلا نقنق فى دول مؤقتا::::::::::::::-

1. شخص مستعد أن تضحي بحياتك من أجله ؟

والدتى واخواتى

2. شخص تحبه ولكن ليس لدرجة أن تضحي بحياتك من أجله ؟

اى حد تانى

3. شخص تتمنى خنقه أو حرقه أو إخفاؤه من الوجود ؟

لا يوجد

4. شخص تكرهه ولكن ليس لدرجة أن تتمنى خنقه أو حرقه أو إخفاؤه من الوجود ؟

واحد معايا فى الشارع

5. شخص أسدى لك معروفاً لا ينسى ؟

عمى

6. شخص تسبب في إحراجك ؟

هو حد يقدر

7. شخص من الماضي ترك أثراً لن يمحى في حياتك ؟

والدى الله يرحمه

8. شخص تسبب لك في مشكلة كبيرة ؟

واحد صاحبى الله يسامحه

9. شخص تتمنى أن يرجع بك الزمان لتصحح خطا ارتكبته في حقه ؟

يوووووووه كتير وانا قلت قبل كده انى عصبى

10. شخص حدثت بينك وبينه قطيعة بسبب سوء تفاهم غير مقصود ؟

واحد معايا فى الشارع

ايه رايك :

فى زملائك المديرين و المشرفين كلهم ولو حابب تقول رأيك فى بعض الاعضاء
طبعا تمسكهم واحد واحد وتحلل براحتك وانا سمعت رايك فيه خلاص thnxx

سبق وقلت رايى قبل كده هههه هههه هههه هههه هههه هههه

comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 10:24 pm

وبعدين دخل لسانك قولنا Evil or Very Mad
ومعاك حق سؤال الاعضاء ده سؤال رخم مش عارفه مين اللى سأله اصلا انا لقيت واحد سأله نقلته زى ........
كده عالطول geek
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 10:29 pm

ههههههههههههههههههههههههه

طب ماتعرفيش مين اللى سال السؤال ده ياه انسان زى العسل هههه هههه هههه
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 10:33 pm

rhfg ده واحد سوسه مش عسل خالص اسمه اسمه ايه scratch
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 10:39 pm

سوسة طب الله يسامحك انا ملاك زى ما انتى عارفة وبالذات مع الانسات
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 10:46 pm

ايه ده هو انت اللى كنت سآئل السؤال ولا اللى على راسه بطحه هعهعهع

بما انى فاضيه قولت اتسلى عليك شويه ................................

1- هتخلى مراتك ده ان اتجوزت يعنى تلبس عريان يوم الفرح ولا هتحجبها ؟

2- (ربنا يسامح اللى اتجوز قبلى وما نصحنيش واللى عملها قبلى وما استننيش ) علقلنا على المثل ده من فضلك

3- هل انت من الولاد اللى بيحبوا يشتغلوا البنات عالنت او فى الحياه العاديه ؟وايان كانت الاجابه ليه من رايك هما بيعملوا كده ؟؟ منكم نستفيد يا ملاك

4- على افتراض ان واحده من زميلاتك وهى بنت كويسه ومحترمه جاتلك وقالتلك بطريقه ما انها معجبه بيك وبتحبك وعايزاك تتقدملها وانت كنت بتحبها او ماعندكش اعتراض عليها هتدى نفسك فرصه معاها ولا هتقول ايه البت دى هي مابتتكسفش او ماعندهاش حياء ؟؟ (السؤال مابيعبرش عن وجهه نظرى الشخصيه just Q )

5- بتشيت مع اصحابك بالعربى ولا انجليش ولا فرنج عرب؟؟

6- هل وصلك قبل كده احساس بالشك ان اهلك او قرايبك او اصحابك ممكن يكونوا مش بيحبوك بالصوره اللى انت متخيلها؟؟

7- ايه هى انواع الشباب من وجه نظرك وانت من انهى نوع فيهم ؟؟

8- ايه اكتر حاجه بتحبها واكتر حاجه بتكرهها فى كونك ولد ؟؟

9- لو وقت الصلى جه عليك وانت فىالكليه بتصلى فى مسجد الجامعه ولا بترصهم ورا بعض لما تروح ؟؟

10- ممكن تصاحب حد مصلحجى ؟؟بتاع مصلحته يعنى

11- ليه الشباب الموضه بتاعتهم فى النازل دايما يعنى شعر منكوش بنطلونات وسط ساقط شكلها يقرف ويجيب السكر لا واللى زاد وغطى الباديهات بتاعت البنات اللى بقيتوا تلبسوها والشالات اللى بشرشيب............ !!!؟؟؟ لو كنت من اتباع هذه الموضه ممكن ماتردش على السؤال يعنى اعتبره راى شخصى مش سؤال وان شاء الله ماتكنش

سورى لو مابعرفش اسأل بس مش معقول الاسبوع يخلص وانت قاعد من غير شغل كده ولا ايه ؟
slot cheers Very Happy
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 11:16 pm

comeback كتب:

ايه ده هو انت اللى كنت سآئل السؤال ولا اللى على راسه بطحه هعهعهع

بما انى فاضيه قولت اتسلى عليك شويه ................................

1- هتخلى مراتك ده ان اتجوزت يعنى تلبس عريان يوم الفرح ولا هتحجبها ؟

لالالالالالالالالالالالالالالالالالا ان شاء الله هخليها تتحجب عشان تبقى بتاعتى ىانا وبعدين حاجة حرام ليه نعملها استغفر الله وبعدين ماهى هتلبس عريان بعد كده حبك اليوم ده يعنى
2- (ربنا يسامح اللى اتجوز قبلى وما نصحنيش واللى عملها قبلى وما استننيش ) علقلنا على المثل ده من فضلك

طبعا مثل مافيهوش اى اساس من الصحة باسثناء النكد بتاع الستات الا ان الحياة مع ست حاجة جميلة جدا

3- هل انت من الولاد اللى بيحبوا يشتغلوا البنات عالنت او فى الحياه العاديه ؟وايان كانت الاجابه ليه من رايك هما بيعملوا كده ؟؟ منكم نستفيد يا ملاك

لالالالالالالالالالالالالالالا عمرى انا وش ذلك ده انا ملاك والله بصراحة انا ماينفعش اعيش بدون الاشتغالات دى او انى امشى مع بنت شوية والشبان بيعملوا كده من اللى بيعملوه البنات فيهم الشباب اتجنن

4- على افتراض ان واحده من زميلاتك وهى بنت كويسه ومحترمه جاتلك وقالتلك بطريقه ما انها معجبه بيك وبتحبك وعايزاك تتقدملها وانت كنت بتحبها او ماعندكش اعتراض عليها هتدى نفسك فرصه معاها ولا هتقول ايه البت دى هي مابتتكسفش او ماعندهاش حياء ؟؟ (السؤال مابيعبرش عن وجهه نظرى الشخصيه just Q )

هالعب بيها شوية اذا لاقيت الحكاية بجد هاشوف وافكر بس اهم حاجة تكون جميلة واخلاق

5- بتشيت مع اصحابك بالعربى ولا انجليش ولا فرنج عرب؟؟

عربى طبعا

6- هل وصلك قبل كده احساس بالشك ان اهلك او قرايبك او اصحابك ممكن يكونوا مش بيحبوك بالصوره اللى انت متخيلها؟؟
الحمد لله انا محبوب جدا وسط اهلى واصحابى

7- ايه هى انواع الشباب من وجه نظرك وانت من انهى نوع فيهم ؟؟

من وجهة نظرى شباب واخدها جد اوى وشباب يعنى روش بس مش اوى وشباب اوفر بجد وانا من النوع التانى يعنى

8- ايه اكتر حاجه بتحبها واكتر حاجه بتكرهها فى كونك ولد ؟؟

اكتر حاجة باحبها زى اى ولد girlfriend واكتر حاجة باكرهها النفاق

9- لو وقت الصلى جه عليك وانت فىالكليه بتصلى فى مسجد الجامعه ولا بترصهم ورا بعض لما تروح ؟؟

طبعا هاقوم اصلى وعمرى مااسيب الفرض

10- ممكن تصاحب حد مصلحجى ؟؟بتاع مصلحته يعنى

لالالالالالالالالالالالالالالالالا ده اخر واحد ممكن اصاحبه

11- ليه الشباب الموضه بتاعتهم فى النازل دايما يعنى شعر منكوش بنطلونات وسط ساقط شكلها يقرف ويجيب السكر لا واللى زاد وغطى الباديهات بتاعت البنات اللى بقيتوا تلبسوها والشالات اللى بشرشيب............ !!!؟؟؟ لو كنت من اتباع هذه الموضه ممكن ماتردش على السؤال يعنى اعتبره راى شخصى مش سؤال وان شاء الله ماتكنش

مش كل الشباب يعنى انا مثلا وكتير من الشباب بيلبسوا عادى جدا ومالهومش دعوة بالموضة الهباب دى يلا هاتى كل ماعندك اد كده كنتى شايلة منى ياه ده انتى قلبك اسود

سورى لو مابعرفش اسأل بس مش معقول الاسبوع يخلص وانت قاعد من غير شغل كده ولا ايه ؟
slot cheers Very Happy
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالأربعاء مارس 04, 2009 11:33 pm

ايه يا بنى ده يعنى بتعاكس وبتشتغل البنات وبتشيت وكمان اكتر حاجه بتحبها الجيرفرند KSHW KSHW
ارحم نفسك انت زى اخويا وانا خايفه عليك ان شاء الله هفضل وراك لحد ماتوبك بوس بــــــوس
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 4:51 pm

اصل والله الحياة من غير رالحاجات دى ماتبقاش حلوة هى دى التسلية الوحيدة
سلمان الفارسى
عضو فعال
عضو فعال

ذكر عدد الرسائل : 91
العمل/الترفيه : الدراسة بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 5:37 pm

ايه يا مان اكتر حاجة بتغيظك
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 5:41 pm

سلمان الفارسى كتب:
ايه يا مان اكتر حاجة بتغيظك

بص يا سيدى اكتر حاجة بتغيظنى اما اكون باتكلم مع حد والاقيه يسيبنى او يقاطعنى ويتكلم فى موضوع تانى هل من مزيد ههههههههه
سلمان الفارسى
عضو فعال
عضو فعال

ذكر عدد الرسائل : 91
العمل/الترفيه : الدراسة بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 5:45 pm

بس يا مان انت بتحب واحدة فى الكلية معانا ولا واسمها ايه
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 5:50 pm

سلمان الفارسى كتب:

مين اللى قال الكلام ده اولا يا حبيبى انا باعامل كل بنات الكلية على انهم اخواتى وعمرى مابصيت لواحدة بصة غلط وانت عارفنى ولا ايه هات كمان
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 6:05 pm

اقتباس :

اصحابك بيفتنوا عليك سعيد slot
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 6:08 pm

ههههههههههههههههه اوعى تصدقى اى حد فيهم انا عمرى ما اعمل كده صدقينى hsdew
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالجمعة مارس 06, 2009 12:24 am

سؤال تقليدى طحن اوك ..............

رنت تليفونك ايه وبتحب تغيرها كتير ولا اااا وبتحب تحط رنات غريبه ومترقعه ولا تقليديه Question
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالجمعة مارس 06, 2009 12:39 am

بصى انا لحد وقت قريب كنت باحط كل حاجة جامدة رنه موبايل الحاجات دى لكن الحمد لله دلوقتى ربنا هدانى وبقيت باشغل دينى بس ونغمة موبايلى الاصلاتى
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالجمعة مارس 06, 2009 12:44 am

حيووووووووة هههه
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالجمعة مارس 06, 2009 12:46 am

ايه خلصتى اسئلتك ههههههههههههه
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 11 Icon_minitimeالجمعة مارس 06, 2009 9:10 pm

توضيح صغنن ::: الاسئله دى مش عشان انتقم ولا حاجه ولا عشان عايزه احرجك لا سمح الله احنا بس بنسليك وانت قاعد عالكرسى ..........

**جبت كام فى الثانويه العامه عايزه ارقام ؟؟

**لو فى تصرف غلط انت بتعمله او مضر او حرام كده يعنى وانت عارف الاسباب ....وشفت حد صاحبك او حد تهمك مصلحته بيعمله هتنصحه وتقوله الاسباب ( على اساس انك عندك علم والمفروض تنشره ) ولا هتقول اذا كنت انا بعمل كده هقوله يبطل ازاى (على اساس ان فاقد الشئ لا يعطيه )؟؟ ولو حابب تدينا مثال ما فيش مانع طبعا

**ايه موقفك من المفتش كرومبو ؟

**تخيل لو ماشى فى الشارع مع واحد صاحبك وعاكست بنت وطلعت اخته وانت ماكنتش تعرف طبعا
بغض النظر عن رد فعل صاحبك معروف طبعا , احنا عايزين رد فعلك انت (مع العلم انك بطلت تعاكس بنات احنا بنقول تخيل )

**بتقاطع او حاولت وفشلت ولا الفكره ماجتش على بالك اصلا يعنى مش مقتنع بيها؟

**لو كسبت جايزه كبيييييييييييييره فلوس, فيلا حاجه كده يعنى بس قالوك شرط عشان تستلمها تطلع فى التليفزيون وتعمل اعلان عن المنتج تقول مثلا (اكوافينا نقطه منه بتروينا ههههه) هتروح

هيه كليه العلوم دى اللى بيتخرج منها بيطلع ايه او انت مثلا لما تتخرج ان شاء الله هتبقى ايه ؟

Question Question Question Question Question Question Question Question slot

على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف
صفحة 11 من اصل 19انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» بعد الامتحانات
» مغلق للتحسينات !!!