جــامعــة طنطــا
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى جامعه طنطا اذا كنت عضو غير مسجل نتمنى منك التسجيل والمشاركه فى المنتدى اما اذا كنت مسجل فتفضل بالدخول

مع تحيات / ادارة المنتدى

جــامعــة طنطــا

منتـــــــــــــــدى اســـــــــــــــــــــلامى علمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالتسجيلدخولجروب جامعه طنطا fb
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
محرك بحث جامعه طنطا
بحث مخصص
اخبر صديقك عن موقعنا
المواضيع الأخيرة
» Mobile applications developer (Urgently required
الثلاثاء مارس 27, 2012 7:29 pm من طرف Muhammed Badr

» محاضره 1 animal taxonomy حيوان فرقه اولى
الأحد أكتوبر 09, 2011 11:55 pm من طرف Almashad

» أريد المقدرة على تدريس الرياضيات بالإنجليزية
الأربعاء يوليو 13, 2011 10:44 pm من طرف foton

» عارف تقول ايه للى جرحك ؟؟؟
الأربعاء يونيو 01, 2011 8:18 pm من طرف sun shine

» لعبه الاهلى والزمالك
الأحد مارس 06, 2011 4:05 pm من طرف عاشق سراب

» مراجعات مجانيه لكل الكليات جامعه طنطا والمنصوره وكفر الشيخ
الخميس ديسمبر 02, 2010 1:32 pm من طرف عبقرينو

» الدنيـا يا نـاس مش سـاقية ... !!
الخميس نوفمبر 11, 2010 11:41 pm من طرف sun shine

» الى طلبة كلية التربية جميع الشعب
السبت أغسطس 07, 2010 12:45 am من طرف sun shine

» مفااااااااااااااااااجأة لكل الناس
الجمعة يوليو 09, 2010 10:34 pm من طرف دكتور حازم

» مفااااااااااااااااااجأة لكل الناس
الجمعة يوليو 09, 2010 10:33 pm من طرف دكتور حازم

» طلب مساعدة عاجلة
الجمعة يوليو 02, 2010 11:51 pm من طرف محمد احمد الغزاوي

» اول مره على المنتدى؟
الإثنين يونيو 14, 2010 2:37 pm من طرف كنده

كليات جامعه طنطا
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Ir0nMaN
 
Dr:Ahmed Megahed
 
comeback
 
fokkak menny
 
sun shine
 
MR bad guy
 
الكوتش
 
moonhell
 
احمدغريب
 
محمد عبد القوى
 
سحابة الكلمات الدلالية
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو mos3fer2013 فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 4743 مساهمة في هذا المنتدى في 695 موضوع
عدد زوار الموقع

.: عدد زوار المنتدى :.

المتواجدون بأعلام دولهم

شاطر | 
 

 على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 10 ... 19  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 4:32 am

اسأل انا مستنى

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fokkak menny
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 690
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب بكليه العلوم جامعه طنطا
البلد : طنطا
نقاط : 82
تاريخ التسجيل : 08/01/2009

مُساهمةموضوع: على كـــــــــ(Dr:ahmed megahed)ـــــــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 4:52 am

بسم الله توكلنا على الله و استعنا على الشقا بالله
1-انت شايف ان المنتدى وصل للدرجه الى هيه ولا ناقصه حاجات كتير
2-انت شايف انك مدير بتأدى دورك على اكمل وجه ولا نقصك حجات كتير
3-اكتر عضو فى المنتدى شايف انه مواضيعه مؤثرة
3-اكتر عضو فى المنتدى شايف ان مواضيعه هادفه
4-مين اقرب عضو او اقرب عضوة لقلبك فى المنتدى
5-جالك فترة وحسيت انك ندمت انك دخلت المنتدى دة
6-بتحب ايه فى شخصيك وبتكرة ايه فى شخصيتك
7-ايه رأيك فى نفسك
8-اكبر فرحه فى حياتك كانت امته
9-اكتر حاجه بتحب تعملها فى يومك ايه هيه
10-ايه رأيك فى سماع الاغانى حرام ولا حلال
11-انت شايف ان جميع الشباب ملوش هدف فى الحياة ولا ايه رأيك
12-ايه هيه اكبر امنيه ليك نفسك تحققها
13-احسن سنه قضتها فى حياتك
13-انت دلوقتى بتحب ولا لس ولا مش ناوى
14-ولو بتحب ايه مدى حبك ليه يعنى بتحبه هو اكتر ولا الاهلى اكتر هههههههههه
15-ايه الاهم ليك الكرامه ولا الحب وليه

_________________


عدل سابقا من قبل ebrahimyons في الأحد فبراير 08, 2009 6:09 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.gtanta.co.cc
comeback
مشرف
مشرف
avatar

انثى عدد الرسائل : 723
العمر : 28
نقاط : 180
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 4:57 am

هههههههههههه
والله يا Dr صعبان عليا ربنا يعينك
والمنظر ده خلانى احدد موقفى من الكرسى Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fokkak menny
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 690
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب بكليه العلوم جامعه طنطا
البلد : طنطا
نقاط : 82
تاريخ التسجيل : 08/01/2009

مُساهمةموضوع: على كـــــــــ(Dr:ahmed megahed)ـــــــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 5:42 am

يلا يا معلم خد دول كمان محبه منى شفت انا بحبك ازاى
1-عندك كام صديق تثقك فيه لدرجه ممكن تطلعه على اسرارك ومين همه
2-ايه احلامك
3-امته شهر مايو ييجى فبل شهر ديسمبر لازم تجاوب Exclamation Question lol!
4-لو انت انزل من الاتوبيس وقبلتك واحدة وقالتلك انا بحبك وعايزاك تتأدملى وتخطبنى انا بموت فيك هتعمل ايه يا سمسم king
5-ان كتبت رساله حب كيف تكتبها بعقلك ولا بعاطفتك
6-لكل مرهف حس مستحيل تحقيقه ما هو حلمك المستحيل
7-خد سؤال تسخين كدة على الماشى
اسمك السداسي
سنه بالضبط
عنوانك
حالتك الاجتماعيه
رقم البطاقه
تاريخ وجهة الاصدار
احم احم بتهيألى السؤال سهل No
واحكيلي بقى عن نفسك كده فيما لايقل عن 9000 سطر
مع الرسم ان امكن(انت عارف انى بحبك وحونين عليك)
8-لو معاك طباشيرة وسبورة لونها ابيض تكتب عليها ايه ولمين
9-يعنى ايه كلمه Tembaleuoluwaaluweeeجاوب يا فالح geek
10-ايه رأيك فى الدفعه التانيه من الاسأل جاوب يلا عشان انزل غرهم
شفت بأى انا حونين ازاى
على رأى المثل كنتى فين يا اربعه لما الخمسه راحت تدور على السته ههههههههه

_________________


عدل سابقا من قبل ebrahimyons في الأحد فبراير 08, 2009 6:07 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.gtanta.co.cc
fokkak menny
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 690
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب بكليه العلوم جامعه طنطا
البلد : طنطا
نقاط : 82
تاريخ التسجيل : 08/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 5:59 am

[/b]يا جماعه عيزين نعمل شويه قوانين كدة لكرسى الاعتراف
1-العضو الذى تم اختيارة من باقى الاعضاء سوف تصله رساله من المدير وله الحق بالموافقه او الرفض
2-كرسى الاعترافى كرسى اسبوعى يبدأ من يوم الاثنين وينتهى يوم الاثنين (محدش يسأل اشمعنى الاثنين)
3-بالنسبه للأسأله فى كل شىء ييجى على هواك مفتوحه فهو كرسى الاعتراق كل شىء كل شىء Arrow
4-عنوان الموضوع سوف يتغير من المدير اسبوعين بهذا الشكل(على كـــــ(اسم العضو)رسى الاعتراف)
مكان اسم العضو يكتب اسم العضو الموجود على كرسى الاعتراف
[b]

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.gtanta.co.cc
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 10:57 am

هههههههههههههههههههههههه ايه الحب ده ربنا يكرم اصلك يا شيخ

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 11:13 am

ebrahimyons كتب:
بسم الله توكلنا على الله و استعنا على الشقا بالله
1-انت شايف ان المنتدى وصل للدرجه الى هيه ولا ناقصه حاجات كتير
**طبعا منكرش ان بفضل الله و فضل مجهودتنا كلنا الحمد لله المنتدى بقى كويس بس طبعا محتاجين شويه همه كده عشان ينتشر و يبقى global(حلوه ديه؟)
2-انت شايف انك مدير بتأدى دورك على اكمل وجه ولا نقصك حجات كتير
**طبعا بحاول على ما قد اقدر وان شاء الله ححاول اكون احسن
3-اكتر عضو فى المنتدى شايف انه مواضيعه مؤثرة
**مش عايز اقول انا تقلايبا عشان ممكن تكون اكتر الموضوعات ليه فى النقاش العام بس برضه انتا يا هيما و comebakeفى الاسلاميات اكتر تأثيرا
3-اكتر عضو فى المنتدى شايف ان مواضيعه هادفه
**همه 2 انتا و comebake
4-مين اقرب عضو او اقرب عضوة لقلبك فى المنتدى
**انتا و احمد ناصر
5-جالك فترة وحسيت انك ندمت انك دخلت المنتدى دة
**طبعا لا احنا اللى عملين المنتدى و عمرنا بأذن الله محنتخلى عنه
6-بتحب ايه فى شخصيك وبتكرة ايه فى شخصيتك
**اللى بحبه ممكن يكون الهدوء والوزن الامور واللى بكره اوى التسرع فى اخذ الاحكام و كمان انا على فكره نرفوذ اوى (خلى بالك بقى احسلك)
7-ايه رأيك فى نفسك
**لسه مش راضى عنها يعنى بحاول ارضى ربى اولا عشان الرضى بعد كده نفسى
8-اكبر فرحه فى حياتك كانت امته
**اول مره بابا خدنى من ايدى و رحنا محل كباب كانت فرحه حلوه اوى ههههههههههههه
9-اكتر حاجه بتحب تعملها فى يومك ايه هيه
**يعنى كتير بس احسن حاجه هيه انى اخرج
10-ايه رأيك فى سماع الاغانى حرام ولا حلال
**والله شرعا حرام طبعا
11-انت شايف ان جميع الشباب ملوش هدف فى الحياة ولا ايه رأيك
**لالا طبعا مش الكل بس معظم طبعا الا من رحم ربى فربنا يهدينا و يهديهم جميعا
12-ايه هيه اكبر امنيه ليك نفسك تحققها
**انى ارضى ربىو افرح كل الناس الناس اللى بيحبونى و اقدم حاجه الاسلام
13-احسن سنه قضتها فى حياتك
**السنه ديه عشان دخلت فيها الكليه وقبلت اصحابى اللى انا عرفهم دلوقتى (يا عسل)
13-انت دلوقتى بتحب ولا لس ولا مش ناوى
**يعنى لسه ملقتش فرصه
14-ولو بتحب ايه مدى حبك ليه يعنى بتحبه هو اكتر ولا الاهلى اكتر هههههههههه
**الهلى مين يابا دا عمهم كلهم
15-ايه الاهم ليك الكرامه ولا الحب وليه
**الحب عمره ما حيضر الكرامه فى حاجه عشان الحب بيقوى الكرامه 0الحب الاصلى طبعا مش التقليد)
وانتا تأمر يا باشا و مستنى المزيد

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 11:35 am

[quote="ebrahimyons"][size=18]يلا يا معلم خد دول كمان محبه منى شفت انا بحبك ازاى
1-عندك كام صديق تثقك فيه لدرجه ممكن تطلعه على اسرارك ومين همه
**قديما واحد بس وهوه واحد جارى فى كليه صيدله و حاليا هم 3 انتا و هوه واحمد ناصر
2-ايه احلامك
**انى اعمل حاجه مفيده فى حياتى و الاقى الانسانه اللى تفهمنى و افهمها و اكون معاها اسره احبها طول عمرى
3-امته شهر مايو ييجى فبل شهر ديسمبر لازم تجاوب Exclamation Question lol!
**فى بدايه كل سنه ميلاديه (فالح يا وله)
4-لو انت انزل من الاتوبيس وقبلتك واحدة وقالتلك انا بحبك وعايزاك تتأدملى وتخطبنى انا بموت فيك هتعمل ايه يا سمسم king
**حسب لو كانت حلوه ولا لا ولاايه؟؟
5-ان كتبت رساله حب كيف تكتبها بعقلك ولا بعاطفتك
**الحب بالعاطفه و الجواز بالعاطفه و العقل
6-لكل مرهف حس مستحيل تحقيقه ما هو حلمك المستحيل
**يعنى لحد دلوقتىكل احلامى عاديه و بسيطه ممكن تحققها
7-خد سؤال تسخين كدة على الماشى
اسمك السداسي
**احمد مجاهد احمد محمد احمد زهران
سنه بالضبط
**19سنه بالتمام والكمال
عنوانك
**كفر الزيات(بلد العظماء )
حالتك الاجتماعيه
** اعزب لحد ما تفرج
رقم البطاقه
**290070801600012

تاريخ وجهة الاصدا
**8/2006 كفر الزيات ياض
احم احم بتهيألى السؤال سهل No
واحكيلي بقى عن نفسك كده فيما لايقل عن 9000 سطر
**هههههههههههههه فى رساله شخصيه بقى ان شاء الله دا ان احيانا و احياكم ربنا
مع الرسم ان امكن(انت عارف انى بحبك وحونين عليك)
**انا بالمنسبه مبعرفش ارسم ممكن تاخد كرت؟؟؟
8-لو معاك طباشيرة وسبورة لونها ابيض تكتب عليها ايه ولمين
**خايف (عشان متبنش) لكل اللى انا عارفهم
9-يعنى ايه كلمه Tembaleuoluwaaluweeeجاوب يا فالح geek
** على مين ياض تيمباليوولوالوي هههههههههههههه
10-ايه رأيك فى الدفعه التانيه من الاسأل جاوب يلا عشان انزل غرهم
شفت بأى انا حونين ازاى
طبعا حونين امال فين الاسأله يابنى
على رأى المثل كنتى فين يا اربعه لما الخمسه راحت تدور على السته ههههههههه
كانت فى الحمام ههههههههههههههههههههquote="ebrahimyons"][size=18]

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 906
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى
نقاط : 234
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 1:52 pm

1- امتى 5 و 6 يبقوا 3 لازم تجاوب ؟
**انا اولا ساقط رياضه فى الثانويه العامه هههههههه وثانيا مبحبش رياضه ولا الارقام

2- ايه اكتر لحظة حسيت فيها انك حيوان مش انسان ؟ ( اكيد حصلت )
** الحيوان ده بيكون حد تانى مش انا (مفهوم طبعا) والحمد لله عمرى ما اتحطيت فى موقف يخلينى كده والحمد لله انا انسان مش حي*** وبأذن الله عمرى محيكون موقف يخلينى كده

3- بتعيش دلوقتى اى حالة من حالات الحب ؟ او مرت عليك حاجة من النوع ده ؟
**لا والله و السؤال ده مكرر من ابراهيم يعنى الاجابه انا لسه بدور على الحب

4- ايه اكتر حاجة **** عملتها وانت فى فترة المراهقة ؟
**الخروج و بعض حجات الشباب اللى انتا و غيرنا بنعملها حجات شرعيه طبعا

5- كلمنا عن شخصيتك المستخبية ورا القناع الزائف ؟ طبعا كل انسان له وشين ......
الحمد لله ممكن ده بعض الناس بيعتبروه مدح فى نفسى بس هيه ديه الحقيقه انا ليه وش واحد بس بعامل ليه كل الناس المحترمين وانتا اكيد عارفه ده لو انتا من الناس يعنى اما الناس الغير محترمين بتجنبهم خالص(بابا قلى متكلمش العيال الوحشين)هههههههههههههههه

6- مين اكتر حد مابترتحلوش فى المنتدى ؟
**يعنى الكل زى اخواتى وانا عمرى محزعل من حد ممكن يكون فى خلافات بس عادى

7- مين اللى اخترع العجلة ؟ اجبارى وانا معايا الاجابة
**البارون درايس انا مش عارف هوه تقريبا فرنسى بس انا متاكد من الاجابه ديه

8- ايه رأيك فى الحب اللىة بيحصل فى الجامعة ؟
**كله كلام عيال (المختصر المفيد)

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gam3ettanta.ahlamontada.com
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 906
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى
نقاط : 234
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 1:57 pm

انا بارشح ابراهيم يونس لكرسى الاعتراف الاسبوع الجاى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gam3ettanta.ahlamontada.com
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 3:03 pm

وانا برشحك انتا يا ناصر للبعده بأذن الله

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
moonhell
عضو فعال
عضو فعال
avatar

ذكر عدد الرسائل : 120
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : TANTA
نقاط : 6
تاريخ التسجيل : 28/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 4:33 pm

ماذا تفعل عندما تشعر بالظلم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fokkak menny
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 690
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب بكليه العلوم جامعه طنطا
البلد : طنطا
نقاط : 82
تاريخ التسجيل : 08/01/2009

مُساهمةموضوع: قوانين كــــــــــــــــــــــــــرسى الاعتراف هامه جدا   الأحد فبراير 08, 2009 8:51 pm

يا جماعه عيزين نعمل شويه قوانين كدة لكرسى الاعتراف
1-العضو الذى تم اختيارة من باقى الاعضاء سوف تصله رساله من المدير وله الحق بالموافقه او الرفض
2-كرسى الاعترافى كرسى اسبوعى يبدأ من يوم السبت وينتهى يوم السبت فاهم
3-بالنسبه للأسأله فى كل شىء ييجى على هواك مفتوحه فهو كرسى الاعتراق كل شىء كل شىء
4-عنوان الموضوع سوف يتغير من المدير اسبوعين بهذا الشكل(على كـــــ(اسم العضو)رسى الاعتراف)
مكان اسم العضو يكتب اسم العضو الموجود على كرسى الاعتراف

_________________


عدل سابقا من قبل ebrahimyons في الإثنين فبراير 09, 2009 11:36 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.gtanta.co.cc
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الأحد فبراير 08, 2009 11:30 pm

moonhell كتب:
ماذا تفعل عندما تشعر بالظلم
بفضل الصمت اولا و لكن اذا وجدت ان الظلم يضرنى بكافه الاحوال ادافع عن نفسى بقوه

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 516
العمر : 29
نقاط : 237
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الإثنين فبراير 09, 2009 12:21 pm

سؤالى لمجاهد امتى اخدت قرار فى حياتك وندمت عليه؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الإثنين فبراير 09, 2009 11:41 pm

sun shine كتب:
سؤالى لمجاهد امتى اخدت قرار فى حياتك وندمت عليه؟
بجد الحمد لله عمرى ما اخد قرار وندمت عليه عشان بحاول اما اخد اى قرار بكون درسه كويس و كمان باخد راى اللى اكبر منى سنا و خبره
ايه يا جماعه ايه محدش ناوى يحط اسأله والا اللى حط اسأله اتكبس من الاجبات هههههههههه كلامى موجه لبعض الناس مش الكل طبعا

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fokkak menny
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 690
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالب بكليه العلوم جامعه طنطا
البلد : طنطا
نقاط : 82
تاريخ التسجيل : 08/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الإثنين فبراير 09, 2009 11:43 pm

ماشى ماشى انا عارف كلامك موجه لمين صبرك على :byka&*:

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.gtanta.co.cc
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الإثنين فبراير 09, 2009 11:49 pm

صابر يا معلم لما اشوف

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 516
العمر : 29
نقاط : 237
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الإثنين فبراير 09, 2009 11:50 pm

اكيد محدش اتكبس ولا حاجه يا ابو حميد
(سؤالى)
لو حد عرض عليك انك تهاجر برا مصر عشان فى فرصة عمل كويسة اوى حتوافق ولا لا؟
لو جاتلك جايزة انك تسافر تتفسح برا مصر _ حتختار انهى بلد وليه؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 906
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى
نقاط : 234
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الإثنين فبراير 09, 2009 11:52 pm

انا عايزك تقول الكلام ده موجه لمين ولا خايف لاحسن تنضرب

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gam3ettanta.ahlamontada.com
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الإثنين فبراير 09, 2009 11:59 pm

هههههههههههههههههههههههه من مين ياض؟؟

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 906
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى
نقاط : 234
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الثلاثاء فبراير 10, 2009 12:04 am

احم احم

نحن هنا وانا مسؤل عن كل كلمة باقولها فى المنتدى بس لكن برة لا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gam3ettanta.ahlamontada.com
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 516
العمر : 29
نقاط : 237
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الثلاثاء فبراير 10, 2009 12:09 am

احمد رد على الاسئلة لو سمحت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
comeback
مشرف
مشرف
avatar

انثى عدد الرسائل : 723
العمر : 28
نقاط : 180
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الثلاثاء فبراير 10, 2009 12:20 am

احمد باشا :
انت طويل ولا رفيع Question
تخين ولا قصير Question
نظرك قوى ولا ضعيف Question
اختك اسمها ايه رخم السؤال ده صح Question
عندك اصحاب بنات فى الكليه وما قولتش بتحب ولا لاه اصحاب Question
كفايه كده اسمع كلام sunshineوجاوب على كل الاسئله Arrow
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   الثلاثاء فبراير 10, 2009 12:26 am

sun shine كتب:
اكيد محدش اتكبس ولا حاجه يا ابو حميد
(سؤالى)
لو حد عرض عليك انك تهاجر برا مصر عشان فى فرصة عمل كويسة اوى حتوافق ولا لا؟
بصى لو مكنش فى فرص جوه مصر حروح طبعا بس مش علطول فتره اكون فيها نفسى و ارجع تانى

لو جاتلك جايزة انك تسافر تتفسح برا مصر _ حتختار انهى بلد وليه؟؟
واللهى تيجى بس الجايزه و ربنا ساعتها يسهل بس البلد اللى نفسى ارح ليها هيه باريس مملكه الحب طبعا بس مش لوحدى تكون مع مراتى فى المستقبل بأذن الله عرفتى بقول ليه ربنا يسهل كمان عشره عشرين تلاتين سنه كده هههههه

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 19انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 10 ... 19  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
جــامعــة طنطــا :: اقسام منتديات جامعه طنطا الرئيسيه :: النقاش العام-
انتقل الى: