جــامعــة طنطــا
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى جامعه طنطا اذا كنت عضو غير مسجل نتمنى منك التسجيل والمشاركه فى المنتدى اما اذا كنت مسجل فتفضل بالدخول

مع تحيات / ادارة المنتدى
جــامعــة طنطــا
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى جامعه طنطا اذا كنت عضو غير مسجل نتمنى منك التسجيل والمشاركه فى المنتدى اما اذا كنت مسجل فتفضل بالدخول

مع تحيات / ادارة المنتدى
جــامعــة طنطــا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جــامعــة طنطــا

منتـــــــــــــــدى اســـــــــــــــــــــلامى علمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولجروب جامعه طنطا fb
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
محرك بحث جامعه طنطا
بحث مخصص
اخبر صديقك عن موقعنا
المواضيع الأخيرة
» Mobile applications developer (Urgently required
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالثلاثاء مارس 27, 2012 7:29 pm من طرف Muhammed Badr

» محاضره 1 animal taxonomy حيوان فرقه اولى
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 09, 2011 11:55 pm من طرف Almashad

» أريد المقدرة على تدريس الرياضيات بالإنجليزية
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 13, 2011 10:44 pm من طرف foton

» عارف تقول ايه للى جرحك ؟؟؟
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأربعاء يونيو 01, 2011 8:18 pm من طرف sun shine

» لعبه الاهلى والزمالك
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 06, 2011 4:05 pm من طرف عاشق سراب

» مراجعات مجانيه لكل الكليات جامعه طنطا والمنصوره وكفر الشيخ
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالخميس ديسمبر 02, 2010 1:32 pm من طرف عبقرينو

» الدنيـا يا نـاس مش سـاقية ... !!
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالخميس نوفمبر 11, 2010 11:41 pm من طرف sun shine

» الى طلبة كلية التربية جميع الشعب
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت أغسطس 07, 2010 12:45 am من طرف sun shine

» مفااااااااااااااااااجأة لكل الناس
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالجمعة يوليو 09, 2010 10:34 pm من طرف دكتور حازم

» مفااااااااااااااااااجأة لكل الناس
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالجمعة يوليو 09, 2010 10:33 pm من طرف دكتور حازم

» طلب مساعدة عاجلة
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالجمعة يوليو 02, 2010 11:51 pm من طرف محمد احمد الغزاوي

» اول مره على المنتدى؟
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالإثنين يونيو 14, 2010 2:37 pm من طرف كنده

كليات جامعه طنطا
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Ir0nMaN
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 I_vote_rcapعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 I_voting_barعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 I_vote_lcap 
Dr:Ahmed Megahed
على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 I_vote_rcapعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 I_voting_barعلى كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 I_vote_lcap 
comeback
fokkak menny
sun shine
MR bad guy
الكوتش
moonhell
احمدغريب
محمد عبد القوى
سحابة الكلمات الدلالية
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو mos3fer2013 فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 4743 مساهمة في هذا المنتدى في 695 موضوع
عدد زوار الموقع

.: عدد زوار المنتدى :.

المتواجدون بأعلام دولهم

على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف

himo
احمدغريب
سلمان الفارسى
الكوتش
sun shine
moonhell
Ir0nMaN
comeback
fokkak menny
14 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
comeback
مشرف
مشرف
comeback

انثى عدد الرسائل : 723

على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Empty
مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 7:06 pm

Laughing Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil cheers Basketball lol! سعيد ههههههههه rhfg AHG :,ZMPL: kgga rhfg ههههههه rhfg

انا بقول ماتجوبش احسن بوس بــــــوس بوس بــــــوس
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

ذكر عدد الرسائل : 906
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 7:12 pm

Dr:Ahmed Megahed كتب:
اهلا اهلا اهلا احمد باشا ناصر على الكرسى يا مرحبا يا مرحبا والله انا من الفرحه مش عارف اقول ايه ولا ايه دا انتا حبيبى وابن حبيبى طبعا اخونا اللى فى المنتتدى عبروا عن فرحهم الشديد فيك قصدى بيك على الكرسى و بجد حيكون اسبوع طحن وانا عن نفسى مش طماع اوعدك انه كل يوم حيكون ليك منى علىىالاقل 30سؤال يوميا لحد الساعه 12 بليل يوم الجمعه المقبل و عليك خير ده لو قدرت تكمل معانا يعنى و مقدمتش استقلتك او سمعنى عنك فى اخبار الوفيات

ننزل كده بالتسخين بما اننا لسه الصبح و حنروح الكورس دلوقتى و قدمنا ساعه فمش حنلحق ندخل ب 30 سؤال دلوقتى خليها اموره دلوقتى بالحبه دول

1-اشرح اسمك المستعار على المنتدى ironmanبثلاث طرق مختلفه عن بعضهم البعض مع ذكر 3 اسباب ايضا خلوك تختار الاسم ده و 3 اسباب خلوك تغير اسمك؟؟؟؟؟؟؟؟ هههههههه سهل اوى ده وبالمناسبه كل الاسأله اللى حسألها اجبارى يعنى عايز اجابه كويسه

حاضر هاشرح اسمى اهه اولا حرف ال i فهو حرف موجود فى اللغة الانجليزية به نقطه فوق العصاية اما الحرف التانى ال r بلاش لاحسن تزعل لو عايزنى اكمل ابقى ابعتلى كده اول طريقة
الطريقة التانية : انا حسيت انه بيبين القوة والجبروت ودول صفتين باحبهم / الطريقة التالتة : الفيلم شدنى لانى اختار الاسم ده
الاسباب اللى خلتنى اغير اسمى فى المنتدى : حسيت ان انا لازم يبقى ليه اسم مستعار بس اهم حاجة يكون جامد ثانيا : ان انا اخلى اسمى القديم انا اساسا من اول ما المنتدى اتعمل وانا بافكر فى اسم يكون بروفشنل وثالثا هى دماغى طلبت كده ازعلها
2- لو خيروك بين امك و اختك ايهم تساعدهم بدمك كله عشان يعيش واحد بس يعنى تختار مين ؟؟؟مع ذكر السبب

اختار والدتى طبعا واما اعوز اخوات تانى ابقى اتبنى اى طفل
3-علل تم تعين اخوك مشرف فى المنتدى وهل انتا شايف انه كفء للحكايه ديه ؟؟ بلاش نفاق يا راجل

اولا مش انا اللى عينت اخويا مشرف هو اللى طلب من الجامعة فى رسايل وفى موضوع الاشراف اوك وابقى اسال الجامعة
4- مين اكتر وحده فى زميلك بالكليه بتحبها و نفسك تتجوزها ؟؟ بلاش كذب انتا مكلمنى على وحده زى القمر اول امبارح

اولا امبارح كان الجمعة وانا لا قابلتك ولا كلمتك هههههههههههههه
5- لو قالوا انك اهبل او طايش بهبل او مجنون بعبط تختار انهى وحده ولازم تختار وحده منهم؟؟ و وحده بس

اعتقد ان انا طايش بهبل
6- لو عندك كلب صغير و عايز او صمم ينام معاك فى السرير (عادى طبعا زى اخوك يعنى مفيش احراج) حتوافق انه ينام جنبك ولا لا ؟؟؟؟ والافتراض ممكن يعنى متقلش انه نجس ولا حاجه من دى افترض انك مكنتش تعرف الحكايه دى

عادى جدا وهاخليه ينام جنبى واغطيه واغسله سنانه قبل ما ينام انا ليه بركة غيرة هههه هههه
7-ممن تتجوز وحده قريتك من بعيد (انتا فاهم طبعا بتكلم على مين) لو كانت بتحبك وفى مصالح مشتركه وانتا بتحب وحده تانيه ولا لا؟؟

عادى جدا هاتجوزها مادام فى حب واعجاب ولو باحب واحدة تانية غيرها هاتجوز التانية كمان واعمل زى الحاج متولى easy هههه هههه
8- طولك كام بالضبط ؟؟ و عرض صدرك كام؟؟ و بتلبس قميص مقاس كام؟؟ و البنطلون مقاس كام ايضا؟؟ و جزمه مقاس كام؟؟ متخفش مش حزود عن كده احس فيها كسوف جاوب بقى عشان اجبلك طقم جامد

اولا انا لسه ماقيستش نفسى وعلى العموم كطل اللى يجيبه ربنا كويس وعرض الصدر مالقتش متر مقاس صدرى عشان اقيسه والبنطلون والقميص لسه عند الترزى والجزمة كله كوتشيات من عند عم محمد هههه هههه
9- لو حد قلك يا عيل تثبت زاى انك راجل ؟؟ مش عيزين ضرب ولا قله ادب

هاثبتله انى راجل من غير قلة ادب ولو عايز قلة ادب فى هههه هههه هههه
10- لو قالوا انك واد اعوز بالله صايع و بتاع بنات ( معروفه عنك و ضيف مش فى الاول) حتتصرف ازاى عشان تثبت العكس

هاروح امشى مع بنت مؤدبة واخليها تثبت انى محترم ومش بتاع بنات هههه هههه
11- لو قالوا لك اختر حيوان فيه شبه منك او فيه مواصفات موجوده فيك او على الاقل حيرسموك فيه تختار اى من الحيوانات التاليه والتاليه فقط ( الكلب- الحمار - الجاموسه - الجحش اصغر من الحمار بحبه) اختر واحد من ما بين القوسين و واحد فقط

استغفر الله ده حتى ربنا ميزنا عن الحيوانات استغفر ربنا يا ابنى هههه

ااظن كفايه كده دلوقتى عشان الساعه 10:30 و نلحق نلبس عشان الكرس جاوب بقى لما نرجع و استنى 19 سؤال الجيين لما نرجع

slot هاى هاى هاى هاى AHG AHG العيد فرحه

هههههههههههههههههههههههههه لو عندك تانى هات

slot هاى هاى هاى هاى
https://gam3ettanta.ahlamontada.com
المدير العام
المدير العام

ذكر عدد الرسائل : 731
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 7:53 pm

ههههههههههه اولا خفيف بس الاجابه كلها مفهاش اى شيئ من ريحه الاسأله اعد الاجابه على كل الاسأله ولاحظ ان فى اسأله فيها شقين مش شق واحد عيد تانى
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 8:00 pm

وهى فين الاسئلة دى ههههههههههههههههههههههههههه
fokkak menny
المدير العام
المدير العام
fokkak menny

ذكر عدد الرسائل : 690
العمل/الترفيه : طالب بكليه العلوم جامعه طنطا
البلد : طنطا

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 8:09 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
http://www.gtanta.co.cc
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 8:13 pm

ironman كتب:
Dr:Ahmed Megahed كتب:
اهلا اهلا اهلا احمد باشا ناصر على الكرسى يا مرحبا يا مرحبا والله انا من الفرحه مش عارف اقول ايه ولا ايه دا انتا حبيبى وابن حبيبى طبعا اخونا اللى فى المنتتدى عبروا عن فرحهم الشديد فيك قصدى بيك على الكرسى و بجد حيكون اسبوع طحن وانا عن نفسى مش طماع اوعدك انه كل يوم حيكون ليك منى علىىالاقل 30سؤال يوميا لحد الساعه 12 بليل يوم الجمعه المقبل و عليك خير ده لو قدرت تكمل معانا يعنى و مقدمتش استقلتك او سمعنى عنك فى اخبار الوفيات

ننزل كده بالتسخين بما اننا لسه الصبح و حنروح الكورس دلوقتى و قدمنا ساعه فمش حنلحق ندخل ب 30 سؤال دلوقتى خليها اموره دلوقتى بالحبه دول

1-اشرح اسمك المستعار على المنتدى ironmanبثلاث طرق مختلفه عن بعضهم البعض مع ذكر 3 اسباب ايضا خلوك تختار الاسم ده و 3 اسباب خلوك تغير اسمك؟؟؟؟؟؟؟؟ هههههههه سهل اوى ده وبالمناسبه كل الاسأله اللى حسألها اجبارى يعنى عايز اجابه كويسه

حاضر هاشرح اسمى اهه اولا حرف ال i فهو حرف موجود فى اللغة الانجليزية به نقطه فوق العصاية اما الحرف التانى ال r بلاش لاحسن تزعل لو عايزنى اكمل ابقى ابعتلى كده اول طريقة
الطريقة التانية : انا حسيت انه بيبين القوة والجبروت ودول صفتين باحبهم / الطريقة التالتة : الفيلم شدنى لانى اختار الاسم ده
الاسباب اللى خلتنى اغير اسمى فى المنتدى : حسيت ان انا لازم يبقى ليه اسم مستعار بس اهم حاجة يكون جامد ثانيا : ان انا اخلى اسمى القديم انا اساسا من اول ما المنتدى اتعمل وانا بافكر فى اسم يكون بروفشنل وثالثا هى دماغى طلبت كده ازعلها
2- لو خيروك بين امك و اختك ايهم تساعدهم بدمك كله عشان يعيش واحد بس يعنى تختار مين ؟؟؟مع ذكر السبب

اختار والدتى طبعا واما اعوز اخوات تانى ابقى اتبنى اى طفل
3-علل تم تعين اخوك مشرف فى المنتدى وهل انتا شايف انه كفء للحكايه ديه ؟؟ بلاش نفاق يا راجل

اولا مش انا اللى عينت اخويا مشرف هو اللى طلب من الجامعة فى رسايل وفى موضوع الاشراف اوك وابقى اسال الجامعة
4- مين اكتر وحده فى زميلك بالكليه بتحبها و نفسك تتجوزها ؟؟ بلاش كذب انتا مكلمنى على وحده زى القمر اول امبارح

اول امبارح طب بالزمة بالله عليك انا قلتلك حاجة واقعد ساكت بدل ما افضحك وانت عارف وانا عارف ماشى يا كفر الزيات فاهم طبعا وانا لو حبيت واحدة هاقلكم عليها مش هاخبى انتوا حبايبى من ايام الجيزة هههه هههه هههه
5- لو قالوا انك اهبل او طايش بهبل او مجنون بعبط تختار انهى وحده ولازم تختار وحده منهم؟؟ و وحده بس

اعتقد ان انا طايش بهبل
6- لو عندك كلب صغير و عايز او صمم ينام معاك فى السرير (عادى طبعا زى اخوك يعنى مفيش احراج) حتوافق انه ينام جنبك ولا لا ؟؟؟؟ والافتراض ممكن يعنى متقلش انه نجس ولا حاجه من دى افترض انك مكنتش تعرف الحكايه دى

عادى جدا وهاخليه ينام جنبى واغطيه واغسله سنانه قبل ما ينام انا ليه بركة غيرة هههه هههه
7-ممن تتجوز وحده قريتك من بعيد (انتا فاهم طبعا بتكلم على مين) لو كانت بتحبك وفى مصالح مشتركه وانتا بتحب وحده تانيه ولا لا؟؟

عادى جدا هاتجوزها مادام فى حب واعجاب ولو باحب واحدة تانية غيرها هاتجوز التانية كمان واعمل زى الحاج متولى easy هههه هههه
8- طولك كام بالضبط ؟؟ و عرض صدرك كام؟؟ و بتلبس قميص مقاس كام؟؟ و البنطلون مقاس كام ايضا؟؟ و جزمه مقاس كام؟؟ متخفش مش حزود عن كده احس فيها كسوف جاوب بقى عشان اجبلك طقم جامد

اولا انا لسه ماقيستش نفسى وعلى العموم كطل اللى يجيبه ربنا كويس وعرض الصدر مالقتش متر مقاس صدرى عشان اقيسه والبنطلون والقميص لسه عند الترزى والجزمة كله كوتشيات من عند عم محمد هههه هههه
9- لو حد قلك يا عيل تثبت زاى انك راجل ؟؟ مش عيزين ضرب ولا قله ادب

هاثبتله انى راجل من غير قلة ادب ولو عايز قلة ادب فى هههه هههه هههه
10- لو قالوا انك واد اعوز بالله صايع و بتاع بنات ( معروفه عنك و ضيف مش فى الاول) حتتصرف ازاى عشان تثبت العكس

هاروح امشى مع بنت مؤدبة واخليها تثبت انى محترم ومش بتاع بنات هههه هههه
11- لو قالوا لك اختر حيوان فيه شبه منك او فيه مواصفات موجوده فيك او على الاقل حيرسموك فيه تختار اى من الحيوانات التاليه والتاليه فقط ( الكلب- الحمار - الجاموسه - الجحش اصغر من الحمار بحبه) اختر واحد من ما بين القوسين و واحد فقط

استغفر الله ده حتى ربنا ميزنا عن الحيوانات استغفر ربنا يا ابنى هههه

ااظن كفايه كده دلوقتى عشان الساعه 10:30 و نلحق نلبس عشان الكرس جاوب بقى لما نرجع و استنى 19 سؤال الجيين لما نرجع

slot هاى هاى هاى هاى AHG AHG العيد فرحه

هههههههههههههههههههههههههه لو عندك تانى هات

slot هاى هاى هاى هاى
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 8:14 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
fokkak menny
المدير العام
المدير العام
fokkak menny

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 8:18 pm

يلا خدلك شويه اسئله بالخليجى من القلب للقلب

مرحباااااااااااااا
شخبارك يا غالي
1) س كما تعودنا ان ناخذ راي الجميع بكرسي الاعتراف فمارايك اخي بكرسي الاعتراف
2)س هل مفاجأت جلوسك على كرسي الاعتراف لها وقع في نفسك ؟ وماهو شعورك وانت على كرسي
3)س -كل انسان وله أمنيات وأمال .. يا ريت تخبرنا عن الحلم اللي يراودك أو بالأحرى

الأمنية اللي تتمناها ... ؟
4)س شو أصعب المواقف اللي مريت بها ؟
5) س شو موقفك من الحب ؟؟ وهل جربته ؟؟ هل تأمن بوجوده ؟؟
6)س -فأي قرار تتخذه هل ..... تحكم عقلك أم قلبك فيه ... ؟؟ ومن الأسبق فالتحكيم

قلبك أم عقلك ؟؟؟؟؟؟؟؟
7) س هل ندمت فحياتك على شي معيّــن ؟؟؟
Cool س مالفـرق بين الحب والصداقة ؟ وهل يمكن ان يسلكا طرق الغيرة 00؟

_ما رأيك بهذه الكلمات ..
الخيانة ..
المرأه..
الصداقة ..
النميمة ..
النفاق ..
تحياتي لك
اخوك الخليفي
fokkak menny
المدير العام
المدير العام
fokkak menny

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 8:23 pm

انت عارف انا لسا منزلتش بالاسئله لانى مش فاضى صبرك على ههههههه
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالسبت فبراير 28, 2009 8:33 pm

gam3ettanta كتب:
يلا خدلك شويه اسئله بالخليجى من القلب للقلب

مرحباااااااااااااا
شخبارك يا غالي
1) س كما تعودنا ان ناخذ راي الجميع بكرسي الاعتراف فمارايك اخي بكرسي الاعتراف

موضوع جامد جدا والكرسى بتاعه مريح اوى
2)س هل مفاجأت جلوسك على كرسي الاعتراف لها وقع في نفسك ؟ وماهو شعورك وانت على كرسي

طبعا وقع وحش جدا حسيت ان كل الاعضاء عايزين ينتقموا منى وانا على الكرسى مرتاح جدا
3)س -كل انسان وله أمنيات وأمال .. يا ريت تخبرنا عن الحلم اللي يراودك أو بالأحرى

الأمنية اللي تتمناها ... ؟

الامنية اللى باتمناها انى اخلص من الكرسى ده على خير من غير ما اخبط فى حد او حد يزعل منى
4)س شو أصعب المواقف اللي مريت بها ؟

عند دخولى كلية العلوم والاصعب جامعة طنطا
5) س شو موقفك من الحب ؟؟ وهل جربته ؟؟ هل تأمن بوجوده ؟؟

طبعا الحب شىء جميل جدا مش شرط ولد وبنت مثلا حب الاهل وكده يعنى وانا جربته كتير بس المشكلة انى كنت باتسلى مش باحب
6)س -فأي قرار تتخذه هل ..... تحكم عقلك أم قلبك فيه ... ؟؟ ومن الأسبق فالتحكيم

عقلى طبعا لان حكم القلب بيبقى غلط فى كل الاحيان

قلبك أم عقلك ؟؟؟؟؟؟؟؟ عقلى
7) س هل ندمت فحياتك على شي معيّــن ؟؟؟

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا خالص وان شاء الله عمرى ما هاندم على اى قرار اتخذه
Cool س مالفـرق بين الحب والصداقة ؟ وهل يمكن ان يسلكا طرق الغيرة 00؟

الحب والصداقة شيئان مرتبطان جدا بس الصداقة باعتبرها ان كل انسان محتاجها بس الحب اعتقد ان احنا ممكن نستغنى عنه

_ما رأيك بهذه الكلمات ..
الخيانة .. شىء قبيح وعمرى ما هاعمله ان شاء الله
المرأه.. اهم شىء فى الحياة ومن غيرها الحياة مالهاش طعم ولا ايه
الصداقة .. اهم شىء فى الحياة
النميمة .. حاجة هتودينا النار من غير مقاطعة
النفاق .. صفة من صفات الكافرين واليهود الملاعين
تحياتي لك
اخوك الخليفي

هههههههههههههههه شو صار معك يا اخى ما فى اصعب من هيك هههه هههه هههه هههه
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
sun shine

انثى عدد الرسائل : 516

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 12:23 pm

طبعا يا ناصر انا عايزة اعبرلك عن سعادتى الشديدة انك على كرسى الاعتراف وعلى فكرة انا مبعرفش اسال خالص واللهى وكفايه الى اصحابك عاملينه فيك بصراحة
بس انا عندى سؤال واحد ... هل انت شخص عنيد ؟ وهل انت ممكن تدوس على كرامتك عشان اى حد او اى حاجه فى الدنيا؟
بس كده لانى فعلا مش بعرف اسال
ربنا يعينك ويطولنا فى عمرك لحد يوم الجمعه وعليك خير
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 12:27 pm

sun shine كتب:
طبعا يا ناصر انا عايزة اعبرلك عن سعادتى الشديدة انك على كرسى الاعتراف وعلى فكرة انا مبعرفش اسال خالص واللهى وكفايه الى اصحابك عاملينه فيك بصراحة
بس انا عندى سؤال واحد ... هل انت شخص عنيد ؟ وهل انت ممكن تدوس على كرامتك عشان اى حد او اى حاجه فى الدنيا؟

انا فعلا انسان عنيد جدا وعمرى ما ادوس على كرامتى عشان اى حد حتى لو كان غالى عليا جدا
بس كده لانى فعلا مش بعرف اسال
ربنا يعينك ويطولنا فى عمرك لحد يوم الجمعه وعليك خير

اسألى كمان مش مشكلة عايز ك تفترى زى اخونا مجاهد والجامعة وcomeback هههه هههه هههه هههه هههه هههه
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
sun shine

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 12:30 pm

لا متخافش انا مبحبش افترى على حد هما بيفترو عليك عشان الى انت عملته فيهم
لو جاتلك فرصة عمل كويسة بس مش فى مجال تخصصك وحتخليك تتساوى فى المستوى بناس شهاداتهم اقل منك مع العلم ان مرتبها كويس جدا ... حتوافق؟
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 12:33 pm

sun shine كتب:
لا متخافش انا مبحبش افترى على حد هما بيفترو عليك عشان الى انت عملته فيهم
لو جاتلك فرصة عمل كويسة بس مش فى مجال تخصصك وحتخليك تتساوى فى المستوى بناس شهاداتهم اقل منك مع العلم ان مرتبها كويس جدا ... حتوافق؟

طبعا هاوافق بس هى فين الفرصة دى وكمان اتمنى انى اهج من البلد دى عشان خلاص فاضل 3 سنين باذن الله واشتغل واسافر ياه

واسألى كمان وبالزمة انا سالتهم ولا عملتلهم حاجة بس جاوبى بصراحة
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
sun shine

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 12:35 pm

نعم بقى ... ده انت هريتهم اسئلة يا احمد حرام عليك
هو انت ليه نفسك تهج من البلد دى؟ بصراحة
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 12:38 pm

sun shine كتب:
نعم بقى ... ده انت هريتهم اسئلة يا احمد حرام عليك
هو انت ليه نفسك تهج من البلد دى؟ بصراحة

طب بالزمة انا لو قعدت فى البلد دى هاعمل ايه ماعتش فيه مستقبل لاى حد

وعلى فكرة الاسئلة اللى انا سالتها ماتعتبرش اسئلة والله كان فى اسئلة اللى موجود على الكرسى كان هيعيط منها
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 1:25 pm

دول سؤالين منى ليك وهنزلك اكيد الدفعه بتاعتك فاكرها بوس بــــــوس

** ايه موديل العربيه اللى نفسك تركبها ولونها ؟؟ ولما تشترى عربيه مسنكحه عربيتك الاولى طبعا اللى هيه غير عربية احلامك هتكون ايه ان شاء الله ؟؟ Question

**لو عدت من قدامك بنت جامده اخر حاجه هتبصلها ومش هتتكلم او تعمل اى ريأكشن هتعكسها ولا مش فى دماغك اصلا عشان بتفتكر ان عندك اخت تقريبا ولازم تحافظ على بنات الناس rhfg اوعى تكدب؟؟ Question
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 2:10 pm

comeback كتب:
دول سؤالين منى ليك وهنزلك اكيد الدفعه بتاعتك فاكرها بوس بــــــوس

** ايه موديل العربيه اللى نفسك تركبها ولونها ؟؟ ولما تشترى عربيه مسنكحه عربيتك الاولى طبعا اللى هيه غير عربية احلامك هتكون ايه ان شاء الله ؟؟ Question
ان شاء الله هتبقى عربية احلامى تويتا كرولا 2008 والعربية المسنكحة هى FAIT128

**لو عدت من قدامك بنت جامده اخر حاجه هتبصلها ومش هتتكلم او تعمل اى ريأكشن هتعكسها ولا مش فى دماغك اصلا عشان بتفتكر ان عندك اخت تقريبا ولازم تحافظ على بنات الناس rhfg اوعى تكدب؟؟ Question

اكيد هابصلها وهاعمل اى حاجة تلفت نظرها وكمان ممكن اكلمها وحياة ان ليه اخت دى ان شاء الله اما ربنا يهدينى هههه هههه هههه
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 2:40 pm

ironman كتب:

انا عجبانى حبوب الصراحه اللى انت بلبعتها فى السؤال اللى فات ده استمر بأه.............

الدفعة التانية : اسئلة سهلة جداااااااااااااااا

2-متى اخر مرة ضحكت من قلبك؟ وليه؟

3- اخر مرة بكيت من قلبك؟وليه؟

4-هل حسيت في يوم من الايام بالضعف؟ومتى كان؟

5-من الشخص الي تتمنى ياخذ فرحك علشان ماتشوفهوش حزين؟

6-اذا كنت متضايق ايه اول حاجه بتفكر تعمليها؟

7-ايه احلى ذكرى في حياتك ومستحيل تنساها؟

8-آخـــر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل ما تنـــــام؟!؟

9-ايه معنى الكلمات دى بالنسبالك :
البحر :
السما :
الكعبه :
الحب:
الصديق:

12-كم شخص عندك في المسنجر ؟

13-كم سـاعه تجلس ع الكمبيــوتر ؟

15-عضو يستحق الصداقه؟

16-عضو شفته و عضوعايز تشوفه ؟

17-عضو شخصيته مثل شخصيتك؟

18-عضو تعجبك شخصيته؟

19- كلمه توجهيها لي؟ مش اجبارى يعنى مرسيه ما تتعبش نفسك
Very Happy
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 2:52 pm

comeback كتب:
ironman كتب:

انا عجبانى حبوب الصراحه اللى انت بلبعتها فى السؤال اللى فات ده استمر بأه.............

الدفعة التانية : اسئلة سهلة جداااااااااااااااا

2-متى اخر مرة ضحكت من قلبك؟ وليه؟

اخر مرة ضحكت حالا بعد ما قريت الاسئلة هههههههههههههه هههه هههه هههه

3- اخر مرة بكيت من قلبك؟وليه؟

مش فاكر عشر سنين كده عشان اتعورت واوه ههههههههههه هههه هههه هههه

4-هل حسيت في يوم من الايام بالضعف؟ومتى كان؟

لا الحمد لله ربنا ما انعمش عليا بالضعف وان شاء الله عمرى ما هابقى ضعيف هههه هههه هههه

5-من الشخص الي تتمنى ياخذ فرحك علشان ماتشوفهوش حزين؟

والدتى واخواتى هههه هههه هههه

6-اذا كنت متضايق ايه اول حاجه بتفكر تعمليها؟

اخرج اشم شوية هوا هههه هههه هههه

7-ايه احلى ذكرى في حياتك ومستحيل تنساها؟

انى دخلت كلية ةالعلوم ههههههههههههه هههه هههه هههه

8-آخـــر شخـــص تتـــذكــــره قبـــل ما تنـــــام؟!؟

ما بافتكرش حد انا باقعد افكر هاعمل ايه بكرة هههه هههه هههه

9-ايه معنى الكلمات دى بالنسبالك :
البحر : قوة وصلابة هههه
السما : رومانسية وعظمة هههه
الكعبه : بيت العبادة والتقرب من الله سبحانه وتعالى هههه
الحب: شىء جميل لابد من وجوده فى الحياة هههه
الصديق: اهم شىء فى الحياة واللى باشتكيله اما باضايق هههه

12-كم شخص عندك في المسنجر ؟
30 هههه هههه هههه

13-كم سـاعه تجلس ع الكمبيــوتر ؟

طول اليوم هههه هههه هههه

15-عضو يستحق الصداقه؟

مجاهد ويونس

16-عضو شفته و عضوعايز تشوفه ؟
مجاهد والجامعة شفتهم وعايز اشوفه باقى الاعضاء

17-عضو شخصيته مثل شخصيتك؟

يونس الجامعة

18-عضو تعجبك شخصيته؟

انتى وSUN فى بعض الاحيان بس الشىء اللى بيضايقنى الحساسية

19- كلمه توجهيها لي؟ مش اجبارى يعنى مرسيه ما تتعبش نفسك

بصى يا سيتى انا حاسس انك من النوع اللى بيرزع الكلمة وبعدين يحس انه غلط وده انتقاد
اما عن شخصيتك فهى شخصية جميلة جدا واتمنى تفضل فى المنتدى

وعندى نصيحة اما تنقلى اسئلة انقليها صح وخليها بصيغة المذكر اوك هههه هههه هههه هههه
Very Happy
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 3:04 pm

هو النقد صح جدااااااااااااا
وبعدين حضرتك اقرا كويس مافيش ولا سؤال للمؤنث سلامة النظر والشوف ده انت لسه صغير
ههههههههههه هههه
ههههههههههه هههه
هههههههه هههه
ههههههههههه هههه
هههه هههه هههه هههه هههه
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 3:09 pm

طب سلامة الشوف انتى شوفى السؤال 19

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه هههه هههه هههه هههه هههه ههههههههه
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 6:14 pm

ده انا كنت بدلعك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههه هههه هههه slot
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
Ir0nMaN

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالأحد مارس 01, 2009 6:20 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه طب يا اخويا بادلعك برده هههه هههه
comeback
مشرف
مشرف
comeback

مُساهمةموضوع: رد: على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف   على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف - صفحة 10 Icon_minitimeالإثنين مارس 02, 2009 1:29 pm

اوك كده نبقى خالصين Very Happy

سؤال على الماشى كده .........................................................................................
إمتى آخر مره اتزعقلك فى البيت من اهلك ونزلت وانت زهقان ومش طايق نفسك Question وليه Question
ده مع العلم طبعا انك hsdew hsdew hsdew hsdew

على كــ(مغلق حتى الانتهاء من الامتحانات)ــرسى الاعتراف
صفحة 10 من اصل 19انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» بعد الامتحانات
» مغلق للتحسينات !!!