جــامعــة طنطــا
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى جامعه طنطا اذا كنت عضو غير مسجل نتمنى منك التسجيل والمشاركه فى المنتدى اما اذا كنت مسجل فتفضل بالدخول

مع تحيات / ادارة المنتدى

جــامعــة طنطــا

منتـــــــــــــــدى اســـــــــــــــــــــلامى علمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جالتسجيلدخولجروب جامعه طنطا fb
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
محرك بحث جامعه طنطا
بحث مخصص
اخبر صديقك عن موقعنا
المواضيع الأخيرة
» Mobile applications developer (Urgently required
الثلاثاء مارس 27, 2012 7:29 pm من طرف Muhammed Badr

» محاضره 1 animal taxonomy حيوان فرقه اولى
الأحد أكتوبر 09, 2011 11:55 pm من طرف Almashad

» أريد المقدرة على تدريس الرياضيات بالإنجليزية
الأربعاء يوليو 13, 2011 10:44 pm من طرف foton

» عارف تقول ايه للى جرحك ؟؟؟
الأربعاء يونيو 01, 2011 8:18 pm من طرف sun shine

» لعبه الاهلى والزمالك
الأحد مارس 06, 2011 4:05 pm من طرف عاشق سراب

» مراجعات مجانيه لكل الكليات جامعه طنطا والمنصوره وكفر الشيخ
الخميس ديسمبر 02, 2010 1:32 pm من طرف عبقرينو

» الدنيـا يا نـاس مش سـاقية ... !!
الخميس نوفمبر 11, 2010 11:41 pm من طرف sun shine

» الى طلبة كلية التربية جميع الشعب
السبت أغسطس 07, 2010 12:45 am من طرف sun shine

» مفااااااااااااااااااجأة لكل الناس
الجمعة يوليو 09, 2010 10:34 pm من طرف دكتور حازم

» مفااااااااااااااااااجأة لكل الناس
الجمعة يوليو 09, 2010 10:33 pm من طرف دكتور حازم

» طلب مساعدة عاجلة
الجمعة يوليو 02, 2010 11:51 pm من طرف محمد احمد الغزاوي

» اول مره على المنتدى؟
الإثنين يونيو 14, 2010 2:37 pm من طرف كنده

كليات جامعه طنطا
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
Ir0nMaN
 
Dr:Ahmed Megahed
 
comeback
 
fokkak menny
 
sun shine
 
MR bad guy
 
الكوتش
 
moonhell
 
احمدغريب
 
محمد عبد القوى
 
سحابة الكلمات الدلالية
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 251 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو mos3fer2013 فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 4743 مساهمة في هذا المنتدى في 695 موضوع
عدد زوار الموقع

.: عدد زوار المنتدى :.

المتواجدون بأعلام دولهم

شاطر | 
 

 حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الأحد مارس 01, 2009 9:30 pm

لو كان فى فرص عيش فى مصر اصلا حختار مصر طبعا و المثل بيقول رب هنا رب هناك


س/ هل حتردى على واحد لو عكسك فى الشارع ولا حيكون ايه تصرفك

slot هاى هاى هاى هاى

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
comeback
مشرف
مشرف
avatar

انثى عدد الرسائل : 723
العمر : 28
نقاط : 180
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الأحد مارس 01, 2009 11:53 pm

اكيد طبعا السؤال ده للعضوات
الكلب لما بيهوهو جنبك بتعمل نفسك مش شايفه ومش خايف منه عشان ما يعضكش
اعمل اسقاط بأه على سؤالك استحاله ارد على اى حد بيعاكس بس لو فى موصلات لازم يوقف عن حده من الاول عشان الطريق طويل Laughing


س :بتحب تعمل كذا حاجه فى وقت واحد يعنى بتحب وقتك يكون مشغول دايما ولا بتركز فى حاجه واحده Question

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 516
العمر : 29
نقاط : 237
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الإثنين مارس 02, 2009 12:46 am

واللهى بحب اعمل كل حاجه لوحدها بس المطبخ لا بعمل حاجات كتير فى وقت واحد
(سؤالى ) لو انت غلطت فى حد بتحبه اوى بس كرامتك مش جايباك انك تعتذر حتعمل ايه؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
comeback
مشرف
مشرف
avatar

انثى عدد الرسائل : 723
العمر : 28
نقاط : 180
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الإثنين مارس 02, 2009 11:27 am

والله رحم الله امرئ عرف قدر نفسه انت غلطى اعتذرى وسيبك بأه من كرامتى والكلام اللى مامنوش فايده ده هما ثانيتين بالظبط والموضوع هيخلص تقولى ماتزعلش ماكنش قصدى هيرد لا ابدا مافيش حاجه ولا يهمك ووارد طبعا انه يطول شويه فى الحوار وهيقول كده برده فى الاخر Very Happy

س : لو حد بتعشقه هيسيبك ويسافر كمان مده تعمل ايه عشان تشبع منه Question

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 516
العمر : 29
نقاط : 237
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الإثنين مارس 02, 2009 12:41 pm

تقعدى معاه اطول فترة ممكنة وتخرجى معاه كتير جدا وتفطرى وتتغدى وتتعشى معاه ... وربنا يجيبه بالسلامة يا رب
(سؤالى) لو حد قالك انتى انسانة متكبرة وانتى مش كده خالص تعملى ايه عشان تثبتى العكس ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
comeback
مشرف
مشرف
avatar

انثى عدد الرسائل : 723
العمر : 28
نقاط : 180
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الإثنين مارس 02, 2009 12:49 pm

هعرف منه ايه اللى خالهاه يفتكر كده واشرحله الموقف وابرر التصرف لو كان فيه سوء تفاهم واحاول آخد بالى من تصرفاتى معاه عشان مايفهمنيش غلط

س :بتحس /ى ساعات ان حياتك فيها روتين وتخنق Question
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 516
العمر : 29
نقاط : 237
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الأحد مارس 08, 2009 12:29 am

يا حبيبتى الحياة كلها روتين اصلا اذا مكانش روتين الحكومة يبقى الروتين الى احنا بنحطه لنفسنا وساعات مش بيعجبنا بس بردو بنمشى عليه
(سؤالى) لو اتحطيت\ ى فى موقف محرج مع حد من قرايبك حتكلمه تانى ولا لا؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الكوتش
مشرف
مشرف
avatar

ذكر عدد الرسائل : 135
العمر : 23
العمل/الترفيه : طالب
البلد : المحلة
نقاط : 51
تاريخ التسجيل : 30/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الجمعة مارس 20, 2009 4:16 pm


اعاتبه الاول بعد كده اكلمه عادى اصل دى صلة رحم ومادرش اقاطعه طبعا

س/اوصف/ى نفسك فى خمس سطور؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 516
العمر : 29
نقاط : 237
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الجمعة مارس 20, 2009 11:38 pm

انا حد عادى جدا نفسى اعمل حاجه بحبها بس مش عارفه وبحب اهلى واصحابى وبجد بتمنى الخير لكل
الناس وطبعا انا مش ملاك اكيد فيه عيوب وهى انى ساعات بتعصب بسرعه بس بحاول اتفادى الموضوع ده دلوقتى ، بحب اسمع اغانى بس مبحبش الكليبات اوى وكمان بحب اقعد لوحدى كتير وانا بردو لازم اعترف
انى مبنساش الاساءة بسرعه ومعرفش اذا كانت دى حاجه كويسة ولا حاجه وحشة ، نفسى اشتغل
بعد ما اخلص بس اكيد مش حشتغل فى مجالى ونفسى اشوف اصحابى مبسوطين وخصوصا كم باك
(سؤالى ) ايه الحاجه الى ممكن تخلى الانسان يدوس على كرامته عشان يحققها ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الأربعاء مارس 25, 2009 8:29 am

نصره دين الله ده اللى ممكن الانسان يتنازل عن كرمته لتحقيقه و ده مش ممكن ده اكيد

س/ ايه رايك فى المثل اللى بيقول (لو ليك عند الكلب حاجه قله يا ........)

ماشى يا سيدى جاوب

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 516
العمر : 29
نقاط : 237
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الأربعاء مارس 25, 2009 7:21 pm

انا حجاوب يا احمد بس اكيد انا مش سيدى ههههههههههه صح ولا ايه
بصراحه انا مبعترفش اطلاقا بالمثل ده حتى لو بموت كده ... لان بجد بحس انى بدوس على كرامتى عشان احقق حاجه وانى بنافق الى قدامى وانا مبحبش كده
(سؤالى ) لو كنت بتحب حد اوى وغلط فيك اوى وانت مش قادر تكرهه ولا قادر ترجع معاه زى ما كنت
احساسك حيكون ايه؟ وتعمل ايه؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الأربعاء مارس 25, 2009 9:45 pm

والله يا مى انا عن نفسى حسامح اولا بس حكايه انى ارجع زى ماكنت معاه ممكن تعتمد على حاجتين الوقت و الشخص الاخر و طباعه يعنى عمليه متبادله

س/ ايه رايك فى اغنيه عمرو و سلمى 2 بجد الاغنيه عجبانى اوى عايز اعرف رأيكم

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 906
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى
نقاط : 234
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الجمعة مارس 27, 2009 11:58 am

طبعا اغنية جميلة جدا وفى قمة التالق

س / ايه رايك فى فكرة انهم يعملوا جزء تانى للفيلم ؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gam3ettanta.ahlamontada.com
comeback
مشرف
مشرف
avatar

انثى عدد الرسائل : 723
العمر : 28
نقاط : 180
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الجمعة مارس 27, 2009 1:34 pm

والله يعملوا 100 جزء انا ماعنديش مانع بس يغيروا الرخمه مى عز الدين دى ،، انا شخصيا عجبنى الجزء الاول بغض النظر عن انه هايف

ليه دايما الواحد لما يلاقى نفسه وراه حاجات كتير يبقى ارفان وزهقان ولو خلصها وقعد فاضى يلاقى نفسه زهقان برده ومش عارف يعمل ايه ؟؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الجمعة مارس 27, 2009 3:26 pm

دى حاله سيكو عديه جدا عشان الانسان مبيحبش يكون مضغوط نفسيا فى اوقات الضغط العصبى ( ده اذا تزامنوا مع بعض) اما لما يكون فاضى فبيحس بالفراغ اللى كان القلق شغله فعشان كده بيزهق فى الحلتين


س/ مين اكتر ممثل اجنبى بتحبه/بتحبيه و ايه اشهر الاعمال اللى قدمها

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 906
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى
نقاط : 234
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   الجمعة مارس 27, 2009 6:36 pm

انجيلينا جولى the tomb

مين اجمل ممثلة اجنبية وعربية فى نظرك ؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gam3ettanta.ahlamontada.com
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   السبت مارس 28, 2009 5:00 am

ممكن نلى كريم او مى عز الدين اما اجنبيه فانا برشح زيك بالظبط انجلينا جولى

س/ لو قلولك نفسك فى ايه من الخيال العلمى يتحقق حتختار/تختارى ايه؟؟؟

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MR bad guy
المشرف العام
المشرف العام


ذكر عدد الرسائل : 176
العمر : 26
العمل/الترفيه : doctor
البلد : سحيم
نقاط : 214
تاريخ التسجيل : 27/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   السبت مارس 28, 2009 6:35 am

اني اعيش فوق السحاب واطير زي الطيور بس من غير جناحات وطبعا مع انه عمرة ما يتحقق اني ماسمعش كلمة اسمها كره في العالم دة
انت او انتي لو في يوم بقيت حاجة مهمة في البلد ومسئول لية سلطة كبيرة هيكون طباعك ازاي وهتعمل اية فينا كشعب؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   السبت مارس 28, 2009 8:33 am

والله امسك بس وانتوا تشوفوا ..........بس ححاول اصلح اللى فلت و اعدل فى الجديد

س/ لو عيد ملاد صحبتك النهرده تجبلها/تجيبلها ايه؟؟؟؟؟؟

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MR bad guy
المشرف العام
المشرف العام


ذكر عدد الرسائل : 176
العمر : 26
العمل/الترفيه : doctor
البلد : سحيم
نقاط : 214
تاريخ التسجيل : 27/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   السبت مارس 28, 2009 9:33 am

بالنسبالي اجبلها اكتر حاجة بتحبها وانا بفضل بوكيه ورد احمر
لو الواحد بيحب واحدة وهي مش حاسة بيه يعمل ايه؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Dr:Ahmed Megahed
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 731
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى كليه علوم
البلد : كفر الزيات
نقاط : 128
تاريخ التسجيل : 09/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   السبت مارس 28, 2009 10:28 am

والله قلها كده وش ديركت يعنى وصارحها بحبك وانتا و حظك اما تقبل او بالجذم* كمل انتا بقى

لو فى وحده انا معجب بيها بس مش عارف اكلمها اعمل ايه؟؟؟؟ يعنى اتكلم معاها ازاى؟؟؟؟؟؟ ويه المواضيع اللى ممكن اتكلم فيها معاها؟؟؟؟ عايز اجابه جديه شويه

_________________
i want express to you about my love ,but i just
wanna know what will be yourfeeling when i say "i want u to be my life-partner" Yes i fall in love with you

its for u my awesome girl
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sun shine
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

انثى عدد الرسائل : 516
العمر : 29
نقاط : 237
تاريخ التسجيل : 16/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   السبت مارس 28, 2009 6:40 pm

طيب يا احمد هى الانسانه الى انت معجب بيها دى بتفكر بعد كده تتجوزها ولا لا؟
لانك لو بتفكر فى كده مش هينفع انك تقف معاها وتتكلمو كده فى اى مواضيع خارج الدراسه لانها ممكن زى ما حتقف معاك حتقف مع غيرك وكله بردو فى حدود الاحترام والادب ولو قلتلها بتقفى ليه مع فلان ممكن تحرجك
لكن بقى لو انت معجب بيها كده وخلاص لمجرد انها واحدة زى القمر او شخصيتها حلوة فممكن تتكلم معاها بكذا طريقه ممكن تاخد منها اى ورق او فى امتحان مثلا او لو انت ليك كلام مع واحده زميلتها ممكن تخليها تعرفك عليها وطبعا فى طرق تانيه بس حسب الموقف نفسه ... وعلى العموم يا احمد عادى يعنى انكم تقفو جروبات مع بعض فى الكليه وتتكلمو فى اى مواضيع
سورى يا احمد لو طولت بس لو انت قدامى كنت فهمتك اكتر ... لانى ساعات مش بعرف اعبر بالكلام

(سؤالى ) لو فى حد من قرايبك قالك انت قلت عليه كلام كذا وكذا وانت اصلا مقلتش ... ولو قلتله مين الى قالك كده وقالك مقدرش اقول ... حتتصرف ازاى ... مع العلم انك بتحب الشخص ده اوى ولازم تبرر موقفك قدامه؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 906
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى
نقاط : 234
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   السبت مارس 28, 2009 7:14 pm

اولا لو انا باحبه اوى وهو صدق الكلام ده يبقى هو ما بيحبنيش وممكن يصدق عنى اى كلام ودى طبعا مش من سيم الحب

س / نفس سؤال سون ؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gam3ettanta.ahlamontada.com
MR bad guy
المشرف العام
المشرف العام


ذكر عدد الرسائل : 176
العمر : 26
العمل/الترفيه : doctor
البلد : سحيم
نقاط : 214
تاريخ التسجيل : 27/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   السبت مارس 28, 2009 7:31 pm

رد اخر مع احترامي اناصر)انا عن نفسي احاول بقدر الامكان اقنعه ولو مقدرتش اقنعه اسيبه كام يوم يهدي ويراجع حساباته ويتاكد ان انا ماليش اي ذنب واكيد الدم هايحن
سوالي ليه المرأ بيحس اوي بالمان لما يتكلم الي حد بيحبه؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ir0nMaN
المدير العام
المدير العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 906
العمر : 27
العمل/الترفيه : طالب بكلية العلوم جامعة طنطا
البلد : المحلة الكبرى
نقاط : 234
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه   السبت مارس 28, 2009 8:28 pm

و سمحت يا حامد وضح سؤالك اكتر معلش اصل فهمى على قدى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://gam3ettanta.ahlamontada.com
 
حط سؤالك وللى بعدك يجاوب عليه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 9 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
جــامعــة طنطــا :: اقسام منتديات جامعه طنطا الرئيسيه :: النقاش العام-
انتقل الى: